گفت‌وگو|

کمک به بازسازی سوریه سبب خوشبینی ملت‌های منطقه به ایران می‌شود

7:45 - 20 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۶۶۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
کمک به بازسازی سوریه سبب خوشبینی ملت‌های منطقه به ایران می‌شود
یک نماینده مجلس با بیان اینکه ملت‌های منطقه متوجه کمک ایران به سوریه برای بازسازی پس از جنگ هستند گفت: حضور ایران سبب خوشبینی مردم کشورهای منطقه به کشورمان می‌شود.

خبرگزاری میزان _ حجت الاسلام سلمان ذاکر در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به پیام اقتصادی سفر اخیر رئیس جمهور به سوریه اظهار داشت: همه وزرای ما در این سفر به همراه آیت‌الله رئیسی حضور داشتند که می‌توانند از نظر اقتصادی و ساخت و ساز به سوریه کمک کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: سفر رئیس جمهور به سوریه نشان دهنده قدرت ایران است و نشان می‌دهد ایران تنها حمایت سیاسی و نظامی از سوریه ندارد و امروز حمایت اقتصادی و عمرانی را نیز مدنظر قرار داده است.

وی اظهار کرد: کشورمان از طریق ارتباط اقتصادی با سوریه می‌تواند گام‌های پیشرفت را در این حوزه بردارد و در ساختن کشوری نو به سوریه کمک کند.

ذاکر با اشاره به آثار مثبت اجتماعی سفر رئیس جمهور به سوریه به خوشبینی ملت‌های منطقه به ایران اشاره کرد و گفت: کشور‌های منطقه متوجه شده‌اند که کشورمان در حوزه بازسازی نیز به سوریه کمک کرده و حامی آن است.

وی گفت: یکی از عوامل پیروزی مقاومت در منطقه حضور سپاه قدس و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود، اخلاص سردار شهید قاسم سلیمانی و مدافعان حرم بود که باعث شد امروز در منطقه با اقتدار حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *