گفت‌وگو|

جمهوری اسلامی ایران در کنار کشور‌های منطقه ایستاده است

7:45 - 16 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۶۶۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
جمهوری اسلامی ایران در کنار کشور‌های منطقه ایستاده است
یک نماینده مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران در کنار کشور‌های منطقه ایستاده و با کمک محور مقاومت شهیدان بسیاری تقدیم این راه کرده است.

خبرگزاری میزان - غلامرضا مرحبا در گفت‌وگو با میزان در رابطه با سفر اخیر رئیس جمهور به سوریه گفت: بر خلاف آنچه نیرو‌های فرامرزی و وابستگان آن‌ها به دنبال آن بودند این ملت‌های منطقه هستند که نظم را ایجاد کردند. حضور داعش و تکفیری‌ها در عراق، سوریه و دیگر نقاط جهان اسلام حاکی از توطئه عمیق و مسبوق به سابقه بود تا چهره کریه از دین مبین اسلام که دین رافت، مهربانی، منطق و عقلانیت است به دنیا نشان بدهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دشمن می‌خواست وجاهت را از دین اسلام بگیرد بیان کرد: گروه‌های ناشی از حضور نامشروع آمریکایی‌ها در عراق و کشور‌های اسلامی استفاده کردند و با فریب بعضی انسان‌های ناآگاه جنایات بسیار وحشتانکی که شاید در تاریخ نمونه آن نباشد را مرتکب شدند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در کنار کشور‌های منطقه ایستاد و با کمک محور مقاومت شهیدان بسیاری تقدیم این راه کرد اظهار داشت: مردم این کشور‌ها بیش از دیگر کشور‌ها سختی کشیدند، اما آنچه باقی ماند همان رحمانیت اسلام و اتحاد ملت‌های اسلامی بود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه داعش به زباله‌دان تاریخ پیوست است گفت: اگر باقی مانده‌ای از آن‌ها در گوشه و کنار باشد با همت مسلمانان به سرنوشت مشابه‌ای دچار خواهند شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *