رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان لرستان برگزار شد

15:52 - 10 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۶۵۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان لرستان برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان لرستان با حضور معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری میزان-همزمان با دهه کرامت، مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان لرستان با حضور معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد.

در این مراسم معاون مرکز حفاظت واطلاعات قوه قضاییه ضمن تبریک این ایام و عرض خدا قوت، گفت: دهه کرامت بیانگر نگاه رحمانی به جایگاه انسان و تکریم این مرتبت است که مصداق بارز این کرامت برخورداری همگان از عدالت اجتماعی و برابری در برابر قانون است، از این رو دستگاه عدلیه بعنوان مظهر عدالت گستری باید تکریم از انسان و تحقق حقوقش را عینیت بخشد؛ لذا همه عزیزانی که در قوه قضاییه خدمت می‌کنند در خط مقدم اجرای عدالت و انجام این رسالت قرار گرفته اند.

وی در ادامه با اشاره به حوادث سال گذشته و هجمه‌های ناجوانمردانه علیه کشور و قوه قضائیه افزود: رویکرد اصلی دشمن، در جنگ ترکیبی که راه انداخت، ایجاد نارضایتی عمومی بود، لذا رهبر معظم انقلاب با درایت و تدبیر، امسال را سال رشد تولید و مهار تورم نام نهادند. انتظار مردم از دستگاه قضایی در تحقق این شعار با حمایت از تولید کنندگان و کوتاه کردن دست مفسدین اقتصادی بیشتر شده است و باز هم باید گفت بخش عمده‌ای از این امر با قلم شما عزیزان محقق می‌شود که خود باعث ارتقاء هر چه بیشتر سطح امنیت عمومی جامعه در سایه اتخاذ تصمیمات به موقع و دقیق قضات دلسوز و انقلابی است.

 معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه  در ادامه افزود: کلیه همکاران باید خدمت صادقانه و تلاش برای ایجاد رضایتمندی مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهند. ایشان در پایان اظهار داشتند چند نکته نیز همواره باید مورد توجه همکاران  حفاظت باشد، اول اینکه لازم است همواره درب اتاقشان به روی مراجعه کنندگان باز باشد و با روی گشاده به درخواست‌ها، درد دل‌ها و مشکلات مراجعین و همکاران معزز گوش دهند ثانیا به وظیفه و رویکرد اصلی حفاظت و اطلاعات، که همان صیانت است توجه و اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که قاطبه قضات و کارکنان خدوم دستگاه قضایی از سلامت نفس برخوردار هستند افزود: کارنامه کلی قوه قضاییه به لطف الهی کارنامه درخشانی است، هدف کلی ما نیز علاوه بر خدمت صادقه، تسریع در انجام خدمات و جلب رضایت عمومی، تلاش در جهت حفظ سرمایه اصلی قوه قضاییه یا همان سرمایه انسانی است، می‌باشد. امیدواریم همکاران و مدیران دستگاه قضایی، ضمن جانمایی صحیح نیرو‌ها با اتخاذ روش‌های علمی، کیفیت و کمیت رسیدگی‌ها را بیش از پیش ارتقا دهند.

در پایان این مراسم از زحمات رییس سابق حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان لرستان تقدیر و با حکم رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، مدیر جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان لرستان منصوب شد.

انتهای پیام/


یاعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
0
باسلام و خداقوت خدمت کلیه خدمتگذاران ولایت مدار و مخلص نظام جمهوری اسلامی و تبریک بمناسبت ایام مبارک امامت ، ولایت ، عید کبیر غدیر ، امیدواریم این انتصاب خود تحولی دیگر در جهت ارتقاء هرچه بهتر و بیشتر این مجموعه خطیر و مهم که ادامه دهنده و پیرو عدل علی(ع) است باشد .
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *