رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

موساد کشته شدن افسر اطلاعاتی خود را در ایتالیا تایید کرد

13:19 - 10 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۶۰۷
موساد کشته شدن افسر اطلاعاتی خود را در ایتالیا تایید کرد
موساد می‎گوید که عضو سابق سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در ایتالیا بر اثر یک حادثه کشته شده است.

خبرگزاری میزان - موساد، سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه تایید کرد فردی که یکشنبه گذشته در حادثه واژگونی یک قایق گردشگری در دریاچه «ماگیوره» ایتالیا کشته شد، از اعضای سابق این سازمان بوده است.

بر اساس تنها جزئیات اعلامی از سوی رژیم صهیونیستی، این افسر سابق موساد «اریز شیمونی» نام داشته و حدوداً ۵۰ ساله بوده است.

بیانیه موساد که از سوی دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی منتشر شده، می‎گوید: «صبح امروز تابوت این افسر بازنشسته موساد به اسرائیل بازگردانده شده و به دلیل فعالیت‌های این افسر در موساد، امکان اعلام جزئیات بیشتر وجود ندارد.»

رسانه‎های رژیم صهونیستی مدعی شدند که بر اثر واژگونی قایق گردشگری بر اثر وزش باد شدید در دریاچه «ماگیوره» در شمال ایتالیا، ۴ نفر از جمله ۲ تن از نیرو‌های اطلاعاتی ایتالیا و یک افسر سابق موساد و یک زن اهل روسیه کشته شدند.

روزنامه «کورییره دیلا سیرا»، نیز گزارش داد که چند نفر از افراد حاضر در این قایق عوامل اطلاعاتی ایتالیا و رژیم صهیونیستی بودند و تجمع آن‌ها ملاقاتی بین افسران اطلاعاتی بود.

«لا رپوبلیکا» نیز اعلام کرده که ۲۰ افسر اطلاعاتی ایتالیا و رژیم صهیونیستی در قایق حضور داشتند. 

به نوشته این روزنامه، در پی حادثه مذکور، به تازگی ۱۰ افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با یک پرواز اضطراری با هواپیمای نظامی به اراضی اشغالی بازگردانده شدند. 

به موازات آن، افسران اطلاعاتی ایتالیا به طور مخفیانه از اورژانس‌هایی که در ایتالیا به آنجا منتقل شده بودند، خارج شدند تا هویت آن‌ها فاش نشود. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *