رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معاون رئیس کل دادگستری اربیل: استقرار واحد انتظامی یا مرزبانی در بخش تازه کند مطالبه مردم و دستگاه قضایی است

13:55 - 08 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۱۸۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون رئیس کل دادگستری اربیل: استقرار واحد انتظامی یا مرزبانی در بخش تازه کند مطالبه مردم و دستگاه قضایی است
معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: درخواست داریم تا واحد انتظامی در بخش مغانسر مستقر شوند و در این رابطه دستگاه قضایی نیز این موضوع را تا رسیدن به نتیجه مطلوب بطور جدی پی گیری می‌کند.

خبرگزاری میزان - یوسف خدادادی معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل در دیدار با سردار اسمعلی فرمانده مرزبانی استان اردبیل اظهار کرد: دادگاه حوزه قضایی بخش تازه کند (مغانسر) با هدف تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به خدمات قضایی پس از پی گیری‌های بسیار، افتتاح شد، اما بدلیل برخی از مشکلات از جمله عدم استقرار واحد انتظامی و نیز با توجه به بعد مسافت آن با مرزبانی، مردم آن منطقه در انجام امورات قضایی خود با مشکلاتی روبرو هستند.

وی افزود: درخواست داریم تا واحد انتظامی در بخش مغانسر مستقر شوند، لذا دستگاه قضایی نیز این موضوع را تا رسیدن به نتیجه مطلوب بطور جدی پی گیری می‌کند.

سردار اسمعلی فرمانده مرزبانی استان اردبیل نیز با اذعان به وجود مشکلات در این حوزه، قول مساعد برای پوشش موقت امورات مرتبط با حوزه قضایی را داد.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل تصریح کرد: این موضوع پس از پیگیری و انجام مکاتبات لازم از مرکز مبنی بر استقرار دائمی و رسمی واحد انتظامی، مشکلات در این حوزه نیز حل شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *