۸۰۰ میلیارد ریال از اراضی ملی، کشاورزی و بستر رودخانه‌ها در شهرستان فیروزکوه آزادسازی شدند

13:45 - 08 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۱۷۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۸۰۰ میلیارد ریال از اراضی ملی، کشاورزی و بستر رودخانه‌ها در شهرستان فیروزکوه آزادسازی شدند
دادستان شهرستان فیروزکوه استان تهران گفت: ۲۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع از اراضی منطقه ارجمند شهرستان فیروزکوه پس از تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز، رفع تصرف و آزادسازی شدند.

خبرگزاری میزان – توحید مظفری اظهار کرد: جلسات مختلفی در جهت بررسی راهکار‌های جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تشکیل یگان قلع و قمع و رفع تصرف ساخت و ساز‌های غیرمجاز در دادستانی شهرستان فیروزکوه، تشکیل شد.

وی افزود: پس از تشکیل گشت‌های مشترک و بررسی و شناسائی ساخت و ساز‌های غیرمجاز و همچنین پیگیری اجرای احکام قطعی صادره در شهرستان فیروزکوه، یگان مشترک قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز متشکل از ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، امور آب، راهداری و رئیس پلیس پیشگیری شهرستان به همراه ماموران انتظامی در تاریخ ۲ خرداد ماه سال جاری، اقدام به قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در منطقه ارجمند شهرستان فیروزکوه کردند.

دادستان فیروزکوه تصریح کرد: در این رابطه ۱۲ فقره قلع و قمع و آزادسازی در راستای اجرای تکالیف و تبصره‌های قانونی ادارات مذکور و ۱۵ فقره قلع و قمع در راستای اجرای احکام قطعی صادره به مرحله اجرا درآمد.

مظفری اظهار کرد: با انجام تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز مذکور، در مجموع مساحت ۲۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع به ارزش مالی تقریبی ۸۰۰ میلیارد ریال از اراضی ملی، کشاورزی و بستر رودخانه‌ها آزادسازی شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *