کارگروه ویژه بررسی مشکلات صنایع در ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان البرز تشکیل می‌شود

18:57 - 07 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۰۰۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کارگروه ویژه بررسی مشکلات صنایع در ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان البرز تشکیل می‌شود
در جلسه مالکان و مدیران واحد‌های صنعتی و تولیدی البرز، استان قزوین، مقرر شد: کارگروهی ویژه جهت بررسی مشکلات صنایع در حوزه‌های مختلف و بصورت فصلی ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان البرز تشکیل شود.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی در گردهمایی مالکان و مدیران واحد‌های صنعتی و تولیدی که در شهر صنعتی البرز برگزار شد، اظهار کرد: در سالی که رهبر فرزانه انقلاب آن را سال «مهار تورم و رشد تولید» نامیده، وظیفه تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها گره گشایی از حوزه تولید و صنعت است.

رئیس کل دادگستری کل استان قزوین، ادامه داد: در شرایطی که دشمن با جنگ ترکیبی در همه عرصه‌ها از جمله اقتصاد وارد میدان شده است باید زمینه ایی فراهم کنیم تا صنایع دغدغه‌ای جز تولید نداشته باشند.

وی افزود: رفع موانع حوزه تولید و صنعت بر عهده مسوولان اجرایی است و دستگاه قضایی استان قزوین نیز بر اساس اولویت‌های ۱۰ گانه که از سوی مجموعه قضایی استان برای سال جاری تدوین شده است، از اقدامات قانونی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه حمایت خواهد کرد.

شعبانی گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ۱۰ گانه حمایت همه جانبه از حوزه تولید و صعنت است به نحوی که در سال گذشته با ورود دستگاه قضایی استان قزوین و حل مشکلات تعدادی از واحد‌های صنعتی و احیای صنایع برای بیش از ۶ هزارو ۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

رئیس کل دادگستری کل استان قزوین با بیان اینکه مسوولیت جامعه متوجه همه انسان‌ها است و اگر هر نفر به وظیفه خود عمل کند تمامی مشکلات کشورحل خواهد شد، افزود: در غیر اینصورت با «تنبلی، سودجویی، سواستفاده و تضییع حقوق دیگران و ترجیح حقوق خود به سایرین» راه پیشرفت جامعه مختل خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهر صنعتی البرز یکی از حوزه‌های تاثیر گذار در اقتصاد استان و کشور است و با ظرفیتی که دارد تکلیف ما را برای احقاق حقوق و اجرای عدالت سخت‌تر کرده است.

رئیس کل دادگستری کل استان قزوین در خصوص مشکلات وقفی شهر صنعتی البرز گفت: پیرو برگزاری جلسات مستمر در سال‌های گذشته با حضور نمایندگان قوا در استان و کارشناسان قضایی، مقررشد: موضوع اوقاف از طریق طرح شکایت در محاکم قضایی بررسی شود، که این موضوع در جریان رسیدگی قرار دارد و به زودی اولین دادگاه آن نیز برگزار خواهد شد.

همچنین در این جلسه که تعدادی از نمایندگان واحد‌های تولیدی و صنعتی مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف مطرح کردند، مقرر شد: کارگروهی ویژه جهت بررسی مشکلات صنایع در حوزه‌های مختلف از جمله «معوقات بانکی، مسایل مالیاتی، بیمه‌ای و گمرکی» به صورت فصلی ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان البرز تشکیل شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستر تولید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *