رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نقش بی بدیل زنان در حرکت عظیم بیداری اسلامی باید ادامه یابد

13:03 - 07 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۹۷۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
نقش بی بدیل زنان در حرکت عظیم بیداری اسلامی باید ادامه یابد
مدیر کل امور بانوان و خانواده وزارت کشور در دیدار با هیاتی از زنان نخبه عراق که با هدف "هم افزایی و برنامه ریزی مراسم اربعین حسینی" برگزار شد، گفت: در حرکت عظیم بیداری اسلامی، نقش بانوان بی بدیل است و این نقش ارزشمند باید ادامه یابد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، زینب اختری در این دیدار با بیان اینکه «امنیت عراق، امنیت ایران است»، گفت: در این خصوص نقش سردار شهید قاسم سلیمانی در جنگ علیه داعش برجسته و نمایان است.

مدیرکل بانوان و خانواده وزارت کشور اراده مقام‌های دو کشور را بر توسعه روابط در همه زمینه‌ها دانست و اضافه کرد: ما به دنبال تعمیق روابط در همه عرصه‌ها هستیم.

وی گفت: دو کشور ایران و عراق مشترکات و ظرفیت‌های همکاری فراوانی دارند که باید از این ظرفیت‌های بیشتر استفاده کنیم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده وزارت کشور، اربعین حسینی را بهترین نمونه همبستگی و اخوت جهانی توصیف کرد و گفت این اتفاق برای ما ارزشمند است و باید آن را غنیمت بشماریم.

اختری، در ارتباط با مساله بانوان و حضور آنان در عرصه‌های اجتماعی، با بیان اینکه «ما یک نگاه تحول آفرین به حوزه بانوان داریم و آن گفتمان الگوی سوم است که بر اساس آن نگاه به زن نه شرقی و نه غربی است»، تاکید کرد: بر این اساس زن می‌تواند در بالاترین مراتب قرار گیرد.

هیاتی عراقی، شامل اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و همچنین از نمایندگان پارلمان این کشور هستند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *