پس‌گیری ۱۱۰ ملک توسط شهرداری اقدام بسیار خوبی است

10:20 - 07 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۹۲۱
پس‌گیری ۱۱۰ ملک توسط شهرداری اقدام بسیار خوبی است
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مصرانه از شهرداری تهران می‌خواهیم که مطالبات جدی نمایندگان مردم را در بازگرداندن اموال مردم به آن‌ها را مورد پیگیری قرار دهد، خاطرنشان کرد: ۱۱۰ ملک به شهرداری بازگشت که این اقدام بسیار خوبی بود.

خبرگزاری میزان- به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری جشن امام رضایی‌ها در میدان خراسان، اظهار کرد: خبر داریم که شهرداری مناطق ۱۲، ۱۴ و ۱۵ روز‌های متمادی تا ساعات پایانی شب مشغول به کار هستند تا این جشن برگزار شود.

وی با بیان اینکه مصرانه از شهرداری تهران می‌خواهیم که مطالبات جدی نمایندگان مردم را در بازگرداندن اموال مردم به آن‌ها را مورد پیگیری قرار دهند، خاطرنشان کرد: ۱۱۰ ملک به شهرداری بازگشت که این اقدام بسیار خوبی بود.

سروری با بیان اینکه پرداخت ۵۰ درصد از بدهی‌های پیمانکاران در پایان سال قبل اتفاق بسیار خوبی بود، یادآور شد: قسمت قابل ملاحظه‌ای از بدهی‌ها پرداخت شد، اما اگر توقع داریم شهر ساخته شود باید بدانیم هرچه در پرداخت بدهی‌ها موفق عمل کنیم در ایجاد اعتماد در سرمایه گذاری و ساخت و ساز در شهر موفق خواهیم بود؛ لذا توصیه می‌کنیم که در پرداخت دیون با جدیت بیشتری اقدام شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *