گفت‌وگو|

کاهش ۱۲ الی ۱۸ درصدی قیمت خودرو‌های داخلی نسبت به ماه گذشته

15:59 - 06 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۸۲۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
کاهش ۱۲ الی ۱۸ درصدی قیمت خودرو‌های داخلی نسبت به ماه گذشته
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو از کاهش ۱۲ الی ۱۸ درصدی قیمت خودرو‌های داخلی نسبت به ماه گذشته خبر داد و گفت: با عرضه بیشتر خودرو از سوی خودروسازان احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ها وجود دارد.

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در گفت‌وگو با میزان با تاکید بر اینکه روند کاهش قیمت خودرو در بازار ادامه‌دار است، اظهار کرد: عدم نوسان نرخ ارز و عرضه خودرو توسط خودروسازان موجب بازگشت ثبات به بازار و کاهش قیمت خودرو شده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت خودرو نسبت به اواخر فروردین سال‌جاری ۱۲ الی ۱۸ درصد کاهش یافته است، گفت: به‌طور مثال قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک از یک‌میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به حدود ۹۰۵ میلیون تومان رسیده است.

موتمنی تاکید کرد: قیمت خودرو از بهمن سال گذشته با جهش مواجه شد، اما در یک ماه اخیر این بازار روند نزولی را در پیش گرفته و باید برای رسیدن به نرخ‌های بهمن همچنان منتظر ماند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو همچنین به تاثیر قیمت‌گذاری خودرو‌های مونتاژی از سوی شورای رقابت اشاره و اظهار کرد: برخی از متقاضیان در انتظار بیشتر کاهش قیمت‌ها هستند و به همین دلیل معامله‌ها در بازار خودرو کم و بی‌رونق است. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *