واکنش ایران به اظهارات زلنسکی/ ادعا‌های واهی با هدف جلب کمک‌های تسلیحاتی و مالی کشور‌های غربی

9:15 - 06 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۶۸۳
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
واکنش ایران به اظهارات زلنسکی/ ادعا‌های واهی با هدف جلب کمک‌های تسلیحاتی و مالی کشور‌های غربی
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور اوکراین گفت که این اظهارات، فرافکنی به منظور انحراف افکار عمومی و نمایشی سیاسی توام با ادعا‌های بی‌اساس و بی‌ارزش است.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به اظهارات اخیر ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، این اظهارات را فرافکنی به منظور انحراف افکار عمومی و نمایشی سیاسی توام با ادعا‌های بی‌اساس توصیف کرد و آن را بی‌ارزش دانست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی، افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده که مخالف جنگ اوکراین و استمرار آن است و از درد و رنج مردم اوکراین بسیار متاسف است و بر ضرورت یافتن راهکاری سیاسی برای پایان بخشیدن به آن در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید دارد و آماده است برای تحقق آن مساعدت کند.

کنعانی، تاکید کرد: تکرار ادعا‌های واهی رئیس جمهور اوکراین علیه جمهوری اسلامی ایران، هم‌نوازی با جنگ تبلیغی و رسانه‌ای محور ضدایرانی علیه دولت و ملت ایران است و با هدف جلب هر چه بیشتر کمک‌های تسلیحاتی و مالی کشور‌های غربی صورت می‌گیرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر این که ادعا‌ها و نمایش‌های سیاسى علیه جمهوری اسلامی ایران، واقعیت‌های جنگ اوکراین را تغییر نمی‌دهد، به آمادگی ایران برای ادامه مذاکرات کارشناسی با اوکراین اشاره کرد و اظهار کرد: طفره رفتن طرف اوکراینی از مذاکرات کارشناسی با طرف ایرانی به منظور بررسی ادعاها، موید بی‌پایه بودن آن‌ها و وجود اهداف و انگیزه‌های خاص سیاسی در ورای اینگونه اتهام‌زنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
0
0
ما شعله زرد نذری داریم اقای زلنسکی شما هم تشریف بیارین اخه چون تو همه مراسم ها مجالس ورویدادها تشریف دارین گفتم یه وقت بد نباشه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *