رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

درخواست چندین کشور اروپایی برای توقف تخریب‌ منازل و مصادره اراضی فلسطینیان

0:11 - 06 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۶۶۹
درخواست چندین کشور اروپایی برای توقف تخریب‌ منازل و مصادره اراضی فلسطینیان
هیأت‌های دیپلماتیک کشور‌های غربی در بیانیه‌ای از رژیم صهیونیستی خواستار آن شدند که دست از مصادره اراضی فلسطینی و تخریب خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری بردارد.

خبرگزاری میزان_ هیأت‌های دیپلماتیک کشورهای غربی روز جمعه از رژیم صهیونیستی خواستار آن شدند که از مصادره کردن اراضی فلسطینی و تخریب خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری دست بردارد. 

روزنامه یدیعوت احرونوت چاپ سرزمین‌های اشغال در این خصوص نوشته است که این هیأت‌های دیپلماتیک شامگاه جمعه با انتشار بیانیه‌ای مشترک خواستار متوقف شدن فوری مصادره اراضی و تخریب خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی و همکاری به منظور رسیدن کمک‌های بشردوستانه به دست فلسطینیان در این مناطق شدند.

در ادامه این بیانیه همچنین از رژیم صهیونیستی خواسته شده تاسیسات و مراکزی را که تخریب کرده و هزینه آن حدود ۱.۲۹ میلیون یورو برآورد می‌شود، بازسازی کند یا در قبال آن به فلسطینیان غرامت بپردازد.

کشور‌هایی که این بیانیه را منتشر کردند شامل بلژیک، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، انگلیس، دانمارک، فنلاند، آلمان، ایرلند و دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در کرانه باختری و نوار غزه است.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: فلسطین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *