پرسپولیسی‌ها بعد از پیروزی مقابل هوادار چه گفتند؟

21:47 - 04 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۵۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پرسپولیسی‌ها بعد از پیروزی مقابل هوادار چه گفتند؟
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل هوادار و صعود به فینال جام حذفی به اظهار نظر در مورد این دیدار پرداختند.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال پرسپولیس امشب در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال با نتیجه ۳ بر یک مقابل هوادار به برتری دست یافت و جواز حضور در فینال را کسب کرد.

اعضای این تیم به اظهار نظر در مورد این دیدار پرداختند که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*گئورگی‌ گولیسانی: بازی خوب و سختی با استقلال خواهیم داشت

*بازی سختی برای ما بود، اما خوشحالم که پیروز شدیم و حریف بازیکنان و مربی خوبی داشت و تاکتیکی هم بازی کرد، اما ما تیم بزرگتر بودیم و شرایط بهتری داشتیم و از شانس‌های گل خود به خوبی استفاده کردیم و پیروز شدیم. اکنون هم در فینال بازی سخت و خوبی با استقلال داریم.

*وی در مورد نتیجه دربی ۱۰۱ در فینال حذفی گفت: نمی‌دانم نتیجه چه می‌شود باید ۴-۵ روز صبر کنید!

*مهدی ترابی: دلیل استقلالی‌ها برای آمدن داور خارجی برای دربی چیست؟

*بازی سختی بود، اما از اول محکم بازی کردیم و در دقایق ابتدایی بازی ۲ گل زدیم. تیم هوادار را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. امیدوارم در بازی بعدی مقابل استقلال هم موفق باشیم تا یک جام دیگر به هواداران هدیه دهیم.

*وی درباره پنالتی‌هایی که در این بازی داور اعلام کرد افزود: من صحنه‌ها را ندیدم، اما پنالتی که روی من شد به نظرم درست بود.

*ترابی در خصوص اینکه استقلالی‌ها خواهان داور خارجی برای دربی فینال حذفی هستند و آیا شما هم چنین درخواستی دارید گفت: دلیل خاصی برای این درخواست دارند؟ هر داوری بیاورند ما بازی خودمان را می‌کنیم.

*بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه استقلالی‌ها معتقدند در بازی قبلی پرسپولیس از داوری سود برده گفت: این نظرشان است، اما نظرشان اشتباه است! همه کارشناسان هم تصمیم داور را تائید کردند. ما به نظر آن‌ها احترام می‌گذاریم، اما آماده یک بازی خوب خواهیم شد.

*ما هفته قبل یک جام گرفتیم و از نظر ذهنی یک بار سنگین را روی زمین گذاشتیم. خیلی سخت است که مقابل تیم هوادار این قدر خوب بازی کنیم. ما نیاز داریم که ریکاوری ذهنی خوبی انجام دهیم تا مقابل تیم استقلال خیلی بهتر از این بازی کنیم. آن‌ها تیم بهتری هستند و نمی‌خواهند امسال را دست خالی باشند. باید خیلی باهوش باشیم.

*واقعا دست‌ تیم هوادار برای تشکیل‌ تونل قهرمانی درد نکند که به ما احترام گذاشتند. ما از آن‌ها تشکر می‌کنیم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. همچنین از هواداران خودمان تشکر می‌کنم که خیلی از ما حمایت کردند. امروز جای آن‌ها خالی بود. همچنین از مسئولان باشگاه هم تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند. امیدوارم در بازی بعدی یک جام دیگر هدیه بدهیم.

*بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه مسائل مالی این باشگاه چطور است افزود: خدا را شکر! ما غر نمی‌زنیم! سعی می‌کنیم کار خودمان را بکنیم تا ان‌شالله اتفاقات خوبی رخ بدهد.

*علیرضا بیرانوند: ساپینتو از دربی نترسد/ شجاعی یک بار دیگر به من پنالتی بزند!

*گرفتن پنالتی بیرانوند؟ چند سالی با شجاعی در تیم ملی همبازی بود. برای بالا شیرجه زدم، اما ضربه او کمی پایین آمد.

*دربی شرایط خاص خودش را دارد. استقلال در این هفته‌ها نشان داده تیمش شکل گرفته است. در این چند بازی چند گل زده‌اند. مسلما دوست دارند قهرمان شوند، اما مردم هم می‌خواهند دربی جذابی ببینند.

*کری محمدحسین مرادمند و اینکه در فینال جام حذفی منتظر پرسپولیس هستند؟ این چیز‌ها طبیعی است. آن‌ها هم بازیکن تیم بزرگی هستند. شاید هواداران شان ناراحت شدند و آن‌ها را مجبور کردند که این طور حرف بزنند. من یک حرکت مقابل سپاهان انجام دادم که پیام نیازمند در ورزشگاه آزادی آن کار را انجام داد. در اردوی تیم ملی گوش او را گرفتم که گفت هواداران سپاهان فشار آورده بودند که این کار را انجام دهم. این چیز‌ها طبیعی است. همه تلاش خودمان را کردیم. تیم‌های سختی را بردیم. چند تیم لیگ برتری خوب را حذف کردیم. امیدوارم دربی خوبی را ببینیم و یک جام دیگر به هواداران هدیه دهیم.

*استقلالی‌ها برای دربی حذفی خواهان حضور علیرضا فغانی یا داور خارجی شده‌اند؟ من با شوخی جواب قایدی را می‌دهم؛ وقتی برای آن‌ها ۲ پنالتی می‌گیرند دیگر نیازی به داور خارجی ندارند! وقتی پنالتی هدیه می‌دهند دیگر داور خارجی نمی‌خواهند! امروز هم دیدید که ۲ پنالتی گرفتند که هیچکدام درست نبود.

*در همه دربی‌ها داوران ایرانی بودند. ما داوران خوبی داریم. هر کسی داور باشد بهترین قضاوتش را انجام می‌دهد. این حرف‌ها توهین به داوران ایرانی است. ساپینتو هم نترسد، چون هر تیمی از نظر فنی بهتر باشد برنده خواهد بود.

*بیرانوند در مورد اینکه گفته می‌شود در زمان زدن پنالتی مسعود شجاعی از دروازه بیرون آمده گفت: نه! صحنه را ندیدم. شجاعی گفت پایت جلو آمده. اگر پایم جلوتر آمده بود آقا مسعود یک بار دیگر پنالتی بزند!

*وی در مورد تونل قهرمانی بازیکنان هوادار برای پرسپولیسی‌ها افزود: دست شان درد نکند. کار بزرگی کردند. هوادار تیم خوبی دارد و ما را شرمنده خودشان کرده بود.

*دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در طول هفته روی ضربات پنالتی هم کار کردید یا نه ادامه داد: نه کار نکردیم، چون بازی به پنالتی نمی‌کشید!

*افشین پیروانی: گونه‌ام شکست، اما گل قهرمانی را به استقلال زدم

*بازی خوبی انجام دادیم. همیشه بعد از قهرمانی تیم انگیزه‌اش را از دست می‌دهد، ولی امروز کل مجموعه با انگیزه بودند. مقابل تیم خوب هوادار و در زمین این تیم بازی کردیم. در نهایت بردیم و به فینال رفتیم. برای ما همه بازی‌ها مهم است. ان‌شاالله بتوانیم با تمام قدرت برنده و قهرمان شویم و دبل کنیم.

*با همه خوش و بش می‌کنیم. همه را دوستان و عزیزان خودمان می‌دانیم. در زمین رقابت داریم، ولی به شخصه مخلص همه هستم. به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس تلاش می‌کنم تیمم سربلند بیرون بیاید. اگر تنشی هم در بازی هست مطمئن باشید در آخر بازی با همه دوست و رفیق هستیم.

*تونل قهرمانی که تیم هوادار برای پرسپولیس؟ از آن‌ها ممنون هستیم. ثابت کرددند در فوتبال هم می‌شود روح جوانمردی داشت. ناگهانی و اتفاقی بود. به نوبه خودم از باشگاه هوادار ممنون هستم. کار قشنگی کردند. ان‌شاالله این اتفاق به کم شدن تنش‌های درون زمین کمک کند.

*دیدار با استقلال برای دومین بار در فینال جام حذفی؟ در بازی ایران-استرالیا بودم و در جام جهانی بازی کردم. بهترین اتفاق ورزشی‌ام گل به استقلال بود. گونه من را که شکستند به خاطر همان لحظه است که گل فینال را زدم. بازی را بردیم و خداراشکر توانستیم قهرمان شویم. لذت خوبی دارد. ان‌شاالله این اتفاق برای بازیکنان‌مان بیفتد و بتوانند در فینال برنده شوند.

*استفاده از داور‌ خارجی برای فینال؟ همین بازی دیروز ۲ پنالتی برای تیم نساجی نگرفتند. دشمن فرضی برای خودمان درست نکنیم. در نهایت تصمیم گیرنده ما نیستیم. هرکه باشد احترام می‌گذاریم. مطمئنا در طول فصل همانطور که ادعای ضرر از داوری می‌کنند منفعت هم داشته‌اند. به تصمیم فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته داوران احترام می‌گذاریم. هر که بیاید مجبوریم قبول کنیم.

*عدم حضور تماشاگران در این دیدار؟ خیلی بهتر بود امروز می‌توانستیم در کنار هواداران‌مان جشن بگیریم. حق مسلم ماست. میلیون‌ها هوادار داریم. عزیز ما هستند. ان‌شاالله برد‌های پرسپولیس بدون تماشاگر نباشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *