رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری کردستان: اقتدار یک سازمان در رسیدگی دقیق، عادلانه، قانونی است

12:02 - 04 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۴۹۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری کردستان: اقتدار یک سازمان در رسیدگی دقیق، عادلانه، قانونی است
رئیس کل دادگستری استان کردستان، گفت: اقتدار یک سازمان به معنای رسیدگی دقیق، عادلانه و همراه با برخورد قانونی و قاطع است.

خبرگزاری میزان -  حجت الاسلام و المسلمین حسینی در دیدار با رئیس، دادستان و کارکنان قضایی و اداری سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کردستان، با تبریک دهه کرامت، اظهارکرد: امام رضا (ع) مظهر اسماء و صفات الهی است و ۲ صفت رضا و رأفت بیشترین ظهور و بروز در این ستوده الهی دارد که ما مسلمانان نیز می‌توانیم با تاسی و پیروی از ایشان این صفات را در خودمان ایجاد کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: با توجه به اینکه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در حوزه وظایف سازمانی تضمین کننده سلامت نیرو‌های مسلح است، بصورت مستقیم مسئول تامین امنیت در کشور نیز به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: وظایف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در ۲ مقوله پیشگیری و آموزش نیرو‌های مسلح و برخورد قاطع با جرایم نیرو‌های مسلح حساس‌تر است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اضافه کرد: با عنایت به مرزی و امنیتی بودن استان کردستان، وظیفه این سازمان در استان بسیار حساس‌تر است.

وی در ادامه تاکیدکرد: تکریم ارباب رجوع و مراجعان از جمله مردم و یا ماموران نیرو‌های مسلح نیز باید در این سازمان به نحو احسن رعایت شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان همچنین با تقدیر از زحمات رئیس و مجموعه پرسنل سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان، اظهارکرد: اقتدار یک سازمان به معنای رسیدگی دقیق، عادلانه و همراه با برخورد قانونی و قاطع است.

در حاشیه این دیدار، رئیس و تعدادی از کارکنان قضایی و اداری سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کردستان مشکلات و مسایل حوزه کاری خود را مطرح کردند.
انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری دیدار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *