رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری مازندران: تکریم ارباب رجوع، حفظ حقوق شهروندی و خدمات رسانی سریع و دقیق به مردم لازم است

10:14 - 04 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۴۷۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران: تکریم ارباب رجوع، حفظ حقوق شهروندی و خدمات رسانی سریع و دقیق به مردم لازم است
رئیس کل دادگستری استان مازندران در بازدید از حوزه قضایی محمود آباد بر لزوم «توجه ویژه کارکنان دادگستری استان به سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع، حفظ حقوق شهروندی و خدمات رسانی سریع و دقیق به مردم» تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان مازندران همراه با معاونان دادگستری ضمن حضور در حوزه قضایی محمود آباد با رئیس و دادستان این حوزه قضایی دیدار و گفتگو کرد.
دراین بازدید رئیس دادگستری و دادستان محمود آباد در خصوص وضعیت حوزه قضایی و مشکلات موجود توضیحاتی ارائه کردند و رئیس کل دادگستری استان مازندران نیز دستورات لازم را برای حل مشکل صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تظلم خواهی، احقاق حق، برخورد قاطع با مجرمان، پیشگیری از وقوع جرایم و نگهداری، تربیت و اصلاح مجرمان را از جمله وظایف دستگاه قضا عنوان کرد و افزود: در شرایط کنونی کشور، تحریم‌های اقتصادی و تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، دستگاه قضایی وظایف بسیار مهمی را بر عهده دارد که دستیابی به این اهداف و وظایف و در نتیجه برقراری امنیت و نظم حقوقی در استان، کار و تلاش جهادی ودلسوزانه کارکنان دادگستری مازندران را می‌طلبد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در ادامه بر لزوم «توجه ویژه کارکنان دادگستری استان به سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع، حفظ حقوق شهروندی و خدمات رسانی سریع و دقیق به مردم» تاکید کرد.

همچنین رئیس کل دادگستری استان مازندران در این بازدید از شعب با برخی از مراجعان وهمچنین کارکنان دادگستری محمود آباد گفتگو کرد ودرجریان مشکلات و مسایل مختلف قرار گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری بازدید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *