مشکل ۵ واحد تولیدی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی بررسی شد

15:17 - 03 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۳۸۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکل ۵ واحد تولیدی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی بررسی شد
رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی گفت: با اجرا شدن مصوبات پنجمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری ورفع ۵ واحد تولیدی استان و زمینۀ اشتغال بیش از ۲ هزار نفر فراهم خواهد شد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پنجمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان که در دادگستری استان تشکیل شد، با تبریک مناسبت‌های ایام خاصه دهه کرامت و سالروز آزدی سازی خرمشهر یاد و خاطره شهدای عملیات بی نظیر بیت المقدس را گرامی داشت و به ارواح شهداء خصوصاً شهید بروجردی درود فرستاد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان در کنار مجموعه اجرایی استان تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در جهت حمایت از تولید کنندگان که افسران جنگ اقتصادی هستند از همه ظرفیت‌ها استفاده کند.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، افزود: نهاد‌های نظارتی، قضایی و اجرایی فرصتی مناسب برای رشد و تعالی استان بر پایه ظرفیت‌های بالایی که دارد کمک کنند تا اقتصاد، تولید و اشتغال در استان شکوفا شود.

رئیس شورای قضایی استان آذربایجان غربی، تاکید کرد: ردپای مشکلات اقتصادی در آسیب‌های اجتماعی کاملاً نمود و ظهور دارد و هر چه قدر کمک کنیم به اقتصاد درون زا و تولید داخل یقیناً اشتغال و معیشت مردم هم بهبود خواهد یافت و طبیعتاً آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری هم کاهش خواهد یافت.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، همچنین به موضوع مجوز‌های قانونی اشاره و گفت: اگر مجوزی از طرف حاکمیت برای تولید کننده‌ای صادر می‌شود حاکمیت در همه ابعاد باید پای این مجوز بایستد و از آن دفاع کند و اجازه ندهد این مجوز دستخوش اقدامات غیرقانونی عده‌ای شود.

رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی نیز در خصوص پنجمین جلسه کمیته، گفت: امروز مشکلات مربوط به معدن طلای زره شوران، شهرک صنعتی مبلمان پدیده نو، اورین خوی و مشکلات بتادندان ماکو در جلسه طرح و به اتقاق مدیران پس از بررسی و بحث و تبادل نظر اتخاذ تصمیم شد که با اجرایی کردن این مصوبات مشکلات این واحد‌های تولیدی برطرف و زمیته اشتغال بیش از ۲ هزار نفر فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *