رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

عضو شورای شهر تهران: به دنبال کاهش هزینه‌ها در ۲ حوزه شهرسازی و حمل و نقل هستیم

15:17 - 03 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۱۷۱
عضو شورای شهر تهران: به دنبال کاهش هزینه‌ها در ۲ حوزه شهرسازی و حمل و نقل هستیم
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا جایی که امکان دارد با حفظ کیفیت خدمات به دنبال تحقق شعار سال و کم کردن هزینه‌ها در ۲ حوزه شهرسازی و حمل و نقل هستیم.

خبرگزاری میزان - ابتدای هفته جاری اعضای شورای شهر تهران با ارائه طرحی دو فوریتی بر اصلاح و کاهش نرخ بلیط مترو تهران از ۲۵ درصد به ۱۵ درصد تاکید و آن را به تصویب رساندند.

در همین رابطه سید احمد علوی در رابطه با برنامه شورای شهر تهران برای ارزان‌یازی زندگی ساکنین پایتخت گفت: انجام این اقدام با کم شدن درآمد‌های شهرداری دشوار است چرا که شهرداری با درآمد‌هایی که از سطح شهر کسب می‌کند، می‌تواند خدمات‌رسانی کند و هر کدام از این خدمات که کاهش پیدا کند ممکن است بر قسمتی از خدمات شهرداری تاثیر‌گذار باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه در حال انجام کار کارشناسی برای کم کردن هزینه‌ها در حوزه‌های شهرسازی و حمل و نقل هستیم، ادامه داد: در رابطه با این ۲ حوزه تا جایی که امکان دارد با حفظ کیفیت خدمات به دنبال تحقق شعار سال و کم کردن هزینه‌ها در تهران هستیم.

پیش از این وی در توییتی با اشاره به تصویب کاهش نرخ بلیت مترو نوشته بود: شاید کاهش ۱۰ درصد بلیت مترو اقدام بزرگی برای شهروندان گرانقدر تهرانی نباشد. اما پیام مهمی پشت این اقدام نهفته بود و آن اینکه ما با گران کردن زندگی در تهران مخالفیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *