رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرمانده نیروی دریایی پاکستان با امیر دریادار سیاری دیدار کرد

15:17 - 07 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۱۴۰۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دریاسالار «ظفر محمود عباسی» با معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

فرمانده نیروی دریایی پاکستان با امیر دریادار سیاری دیدار کردبه گزارش گروه سیاسی ، در حاشیه دهمین نمایشگاه و سمینار دفاعی پاکستان، دریاسالار ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی کشور پاکستان با امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، دیدار کرد.

امیر دریادار سیاری در این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به عنوان دو کشور دوست، برادر و همسایه، اجازه هیچ گونه دخالت و تفرقه افکنی را به بیگانگان نمی دهند.

دریاسالار ظفر محمودعباسی نیز ضمن تقدیر از مواضع و بیانات امیر دریادار سیاری، پیشنهاد ایجاد توافقنامه دریایی بین دو کشور ایران و پاکستان را ارائه کرد.

در این دیدار، طرفین بر همکاری مشترک در عرصه تبادل آموزشی، اعزام متقابل ناوگروه ها، برقراری امنیت دریایی و مقابله با ناامنی در دریا، تبادل اطلاعات، تمرینات مشترک نظامی، همکاری در خلیج عدن و اقیانوس هند، تبادل دانشجو و استاد، همکاری‌های فنی و تبادل تجربیات نظامی و دفاعی تاکید کردند.

بازدید از نمایشگاه دفاعی IDEAS پاکستان، دیداربا مسئولان نمایشگاه و بازدید از آخرین دستاوردهای دفاعی کشورهای مختلف حاضر در نمایشگاه از دیگر برنامه های امیر دریادار سیاری در ادامه سفر به پاکستان بود.

همچنین امیر دریادار سیاری در مراسم افتتاحیه دهمین همایش بین المللی IDEAS پاکستان که با حضور مقامات عالی‌رتبه نظامی بیش از شصت کشور جهان در شهر کراچی پاکستان برگزار شد، شرکت کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *