رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون، ۱۰ تا ۱۶ تیر

13:15 - 31 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۷۶۵
برگزاری هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون، ۱۰ تا ۱۶ تیر
هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۱۰تا ۱۶ تیر سال ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان- به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در سال «مهار تورم و رشد تولید» و با رویکرد کمک به برقراری ارتباط میان طراحان، تولید کنندگان، مروجان و فعالان حوزه اسباب‌بازی و سرگرمی تیر سال جاری برگزار خواهد شد.

کمک به توسعه کمی و کیفی حوزه اسباب‌بازی، کمک به ساماندهی صنعت اسباب‌بازی، توسعه و ترویج کاربرد‌ها و کارکرد‌های بازی و اسباب‌بازی و تقویت ارتباط میان فعالان این حوزه از اهداف برگزاری این جشنواره است.

این جشنواره از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با همکاری شورای نظارت بر اسباب‌بازی، انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، انجمن علمی بازی ورزش کودکان و همراهی سایر فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

برگزاری نشست‌های تخصصی، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های صنعت اسباب بازی ایرانی، نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی و بازار اسباب بازی از مهم‌ترین بخش‌های این جشنواره هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *