رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کنعانی: پاکستان هرچه سریع‌تر برای سرکوب گروه‌های تروریستی عمل کند

12:13 - 31 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۷۳۱
کنعانی: پاکستان هرچه سریع‌تر برای سرکوب گروه‌های تروریستی عمل کند
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله ددمنشانه تروریستی در مرز مرزه سر در منطقه سراوان را محکوم کرد.

خباری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه حمله ددمنشانه تروریستی در مرز «مرزه سر» در منطقه سراوان را که منجر به شهادت شش تن از مرزبانان دلیر و غیور کشورمان شد، به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که توسل به این اقدام تروریستی بزدلانه توسط گروه‌های شرور و تروریست بعد از حضور هیئت بلند پایه پاکستانی به ریاست آقای شهباز شریف، نخست وزیر جمهوری اسلامی پاکستان در مراسم افتتاح طرحهای بازارچه مشترک مرزی و انتقال برق به همراه رئیس جمهور کشورمان در مرز «پیشین»، اقدامی هدفمند علیه امنیت و منافع دو کشور است تا اجازه ندهند مرز مشترک مرز دوستی و همکاری و مرز اقتصادی برای مردم دو کشور باشد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شرورانه، از دولتمردان پاکستان انتظار دارد هرچه سریع‌تر به توافقات دو کشور برای سرکوب گروه‌های تروریستی جامه عمل پوشانیده و در ارتقای امنیت مرز‌های مشترک بکوشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: قطعا هدف این گروه‌های تروریستی ایجاد خلل در امنیت مرز‌های مشترک و امنیت مردم مرز نشین دو کشور بوده و جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته مجددا بر اهتمام خود بر بسط امنیت در منطقه و توسعه همکاری‌ها تاکید می‌کند.

کنعانی در پایان به خانواده‌های شهدای گرانقدر این حادثه تروریستی تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی، برای آنان صبر و شکیبائی و برای شهدا علو درجات مسئلت کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *