رئیس کل دادگستری استان لرستان از حوزه قضایی الیگودرز و دادگاه عمومی بخش زاغه بازدید کرد

15:40 - 30 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۵۹۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان لرستان از حوزه قضایی الیگودرز و دادگاه عمومی بخش زاغه بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان لرستان بصورت سرزده از حوزه قضایی الیگودرز و دادگاه عمومی بخش زاغه بازدید کرد.

 خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری در بازدید سرزده از حوزه قضایی الیگودرز و دادگاه عمومی بخش زاغه، با دیدار و گفت‌وگوی چهره به چهره با مراجعه کنندگان، کارکنان و قضات بیان کرد: نواقص موجود باید پیگیری و رفع شوند.

وی با اشاره به اینکه باید از امکانات و تجهیزات موجود استفاده بهینه شود، تاکید کرد: انجام امور در دادگستری باید به سمت الکترونیکی شدن پیش برود.

حجت الاسلام والمسلمین شهواری استفاده از آرای جایگزین حبس را جزو سیاست‌های قوه قضاییه دانست و گفت: استفاده از این موضوع باید در دستور کار قضات قرار گیرد تا از حبس‌های بی مورد جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان لرستان تاکید کرد: دادرسی الکترونیکی از مطالبات قوه قضاییه است و امکانات و اراده باید در جهت افزایش آن باشد.

وی تاکید کرد: فرآیند‌های معیوب در دادگستری باید شناسایی و اصلاح شوند.

رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع بسیار مورد تاکید است، افزود: تحمل زحمت و عملکرد مثبت بدون تکریم ارباب رجوع هیچ فایده‌ای ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین شهواری همچنین با تاکید بر این موضوع که ارائه آمار باید واقعی باشد، بیان کرد: فرهنگ مشورت باید در بین قضات جا بیافتد چرا که این موضوع موجب پیشرفت قضات و تسهیل امر قضا خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدام

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *