اورهال سیستم هوایی کلیه خطوط مترو

9:51 - 30 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۴۸۲
اورهال سیستم هوایی کلیه خطوط مترو
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: هیچ قطاری بدون سیستم تهویه وارد خط نمی‌شود و خرابی‌های احتمالی که ممکن است مشاهده شود، مشکلاتی است که در لحظه پیش آمده است.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه درباره وضعیت کنونی سیستم تهویه قطار‌ها اظهار کرد: به طور کلی از اسفندماه شروع به اورهال و سرویس سیستم تهویه قطار‌ها کردیم به طوری که سیستم تهویه در کلیه ناوگان درون شهری و خط ۵ بازسازی شده‌اند.

درستی با بیان اینکه قطعات یدکی تاسیس شده برای اورهال مشکلی نداشتند، گفت: قطعات در پاییز و زمستان تعمیر و انواع کمپرسور و گاز‌ها برای سیستم تهویه تامین شدند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: اگرچه سیستم‌های تهویه در تمامی فصول سال در حال فعالیت هستند، اما باتوجه به گرم شدن هوا به جهت اطمینان از عملکرد در اسفند و فروردین اورهال سیستم در اولویت قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در هر خط کارگروه‌های تخصصی مختلف برای تعمیر و نگهداری سیستم تهویه وجود دارد، خاطرنشان کرد: کارگروه بازدید و تعمیرات تخصصی سیستم تهویه قطار در تمام خطوط هفت‌گانه فعال هستند تا در صورت نیاز اقدام به تعمیر و بازسازی کنند.

درستی ادامه داد: بعد از بازدید، قطار‌ها به شرکت واگن‌سازی برای رفع عیوب فرستاده می‌شوند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه وضعیت سیستم تهویه «خوب» است، تاکید کرد: هیچ قطاری بدون سیستم تهویه وارد خط نمی‌شود. قطار‌ها روزانه بازدید می‌شوند و خرابی‌های احتمالی که ممکن است مشاهده بشود، مشکلاتی است که در لحظه می‌آید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *