رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تردد بیش از ۱۰۳ هزار مسافر در مترو از زمان شروع نمایشگاه بین‌المللی کتاب

15:10 - 24 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۶۱۶
تردد بیش از ۱۰۳ هزار مسافر در مترو از زمان شروع نمایشگاه بین‌المللی کتاب
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: مترو با استقبال خوب بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روبرو شده است به‌طوری‌که تنها در سه روز نخست برگزاری نمایشگاه، ۱۰۳ هزار و ۱۳۴ نفر از این ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری در دو ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و شهید بهشتی استفاده کرده اند.

خبرگزاری میزان- به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی افزود: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و سه مترو تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران سبب شده تا بهترین راه برای دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب؛ استفاده از مترو باشد و خوشبختانه در این سه روز برگزاری نمایشگاه شاهد استقبال خوب بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب از این ناوگان حمل و نقل عمومی بودیم.

وی در خصوص تسهیلات مترو تهران و میزان جابه‌جایی مسافر در سه روز نخست برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: در روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، در خط یک با ۳۸۰ حرکت، درمجموع شاهد تردد ۳۰ هزار و ۷۹ نفر در دو ایستگاه متروی شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) بودیم.

وی در خصوص میزان جابجایی مسافران نمایشگاه کتاب در روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت نیز اظهار داشت: در این روز نیز میزان حرکت قطار‌ها در خط یک از ۳۴۰ حرکت به ۳۶۸ حرکت افزایش یافت همچنین میزان اعزام قطار‌ها در خط سه مترو هم از ۲۱۶ حرکت به ۲۳۰ حرکت رسید. در این روز ۳۶ هزار و ۵۱۴ نفر از دو ایستگاه مترو شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) استفاده کردند.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ادامه داد: در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت نیز ۳۶ هزار و ۵۴۱ نفر در این دو ایستگاه سوار بر قطار شدند. در این روز حرکت‌های مسافری خط یک از ۲۶۰ حرکت به ۲۹۲ حرکت افزایش یافت، همچنین میزان اعزام قطار‌ها در خط سه مترو هم از ۱۹۶ حرکت به ۲۲۲ حرکت رسید.

درستی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک سطح شهر قطعاً استفاده از مترو بهترین، سریع‌ترین، ایمن‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین وسیله برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز تا روز پایانی برگزاری نمایشگاه آمادگی ارائه خدمات حداکثری به بازدیدکنندگان را دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: نمایشگاه کتاب

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *