تندروان: پلیس قطر از سانتوری هم قوی‌تر است/ بازی‌های مهم شهداب تازه شروع شده

13:48 - 29 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۴۰۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تندروان: پلیس قطر از سانتوری هم قوی‌تر است/ بازی‌های مهم شهداب تازه شروع شده
سرمربی تیم والیبال شهداب ایران بازی امروز با پلیس قطر را مهم‌ترین بازی تیمش در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۳ خواند و گفت: تیم پلیس قطر را از سانتوری سانبردز ژاپن هم قوی‌تر می‌دانم. 

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا تندروان تیم پلیس را برخوردار از بازیکنان حرفه‌ای دانست و افزود: این تیم در دفاع و حمله والیبال را در حد استاندارد‌های امروزی والیبال دنیا بازی می‌کند و به نظر من حتی از تیم سانتوری ژاپن که تاکتیک‌های خاص خود را با مورزسکی روسی و دی آرکاس کوبایی دارد، قدرتمندتر است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خیالش پس از صعود به نیمه نهایی راحت شده است، اظهار کرد: خیالم آسوده نشده، چرا که بازی‌های مهم شهداب ایران تاره شروع شده است.

سرمربی تیم والیبال شهداب ایران درخصوص دلایل تغییرات و برنامه‌های متفاوت تیم در بازی‌های گذشته، افزود: به نظر من در تیم شهداب همه نفرات قابلیت قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارند و از جابجایی‌های انجام داده دو هدف را دنبال کردم. یکی آنکه به برخی از نفرات برای بازی‌های مهم آینده استراحت دادم و دیگر اینکه بقیه بازیکنان هم آمادگی بازی برای لحظات سخت را تجربه کرده تا آماده شوند.

تندروان در خصوص اینکه آیا بازیکنان شهداب به همان مرز آمادگی بازی‌های پایانی لیگ برتر رسیده‌اند؟ گفت: در آن بازی‌ها پس از نزدیک به هشت ماه تیم به شرایط اوج خود رسید و در اینجا هم با وجود فرصت کم، با گذشت زمان شاهد بهبود شرایط هستیم و امیدواریم نمایش خوبی از والیبال ایران ارائه دهیم.

تیم شهداب ایران که صعودش به چهار تیم برتر قطعی شده است، ساعت ۱۷ امروز (جمعه ۲۹ اردیبهشت) در آخرین مسابقه مرحله دوم مسابقات به مصاف پلیس قطر خواهد رفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *