رئیس کل دادگستری لرستان: تکریم ارباب رجوع مسئله بسیار مهم و با اهمیتی است

9:48 - 29 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۳۵۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس کل دادگستری لرستان: تکریم ارباب رجوع مسئله بسیار مهم و با اهمیتی است
رئیس کل دادگستری استان لرستان، گفت: تکریم ارباب رجوع مسئله بسیار مهمی است و باید همه کارکنان و قضات به آن اهمیت ویژه‌ای دهند.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سعید شهوانی در بازدید سرزده از حوزه قضایی چگنی و دادگاه عمومی بخش ویسیان، با دیدار چهره به چهره با کارکنان، قضات و صحبت بی واسطه با مراجعه کنندگان و رسیدگی به درخواست آنان، اظهار کرد: رسیدگی به وضع ساختمان و زیبایی بصری لازم بوده و ضروری است که محیط کار کارکنان و قضات و همچنین ارباب رجوع در شأن و منزلت آن‌ها باشد.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید برقرار‌های بازداشت نظارت لازم صورت گیرد و تا حد امکان از بازداشت برای مدت کوتاه خودداری شود، گفت: ورودی پرونده در دادگستری و دادسرای شهرستان چگنی مناسب است و با توجه به میزان ورودی می‌توان آمار موجودی پرونده‌ها را کاهش داد که این موضوع به لحاظ روحی برای کارکنان نیز بسیار خوب است.

رئیس کل دادگستری استان لرستان، گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شد تا پرونده‌های تصادفات قابل گذشت را به شورای حل اختلاف واگذار کنیم، زیرا این کار موجب کاهش ورودی شعب به دادسرا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شهوانی ضمن تاکید بر اینکه روسای دادگستری و دادستان‌ها باید درشهرستان مستقر باشند، ابراز کرد: تکریم ارباب رجوع مسئله بسیار مهمی است و باید همه کارکنان و قضات به آن اهمیت ویژه‌ای دهند.

وی سرقت را از جمله آثار بیکاری دانست و گفت: با اقدامات ابتکاری از بزرگان منطقه در راستای حل و فصل پرونده‌ها نهایت استفاده برده شود.

رئیس کل دادگستری استان لرستان، همچنین بیان کرد: کار باید دلسوزانه و در راه رضای خدا انجام شود و رفع مشکل مردم باید دغدغه مسئولان قضایی باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
0
0
از ریاست محترم یه سوال داشتم .در یک پرونده مهریه برابر اسناد و مدارک ثابت و مشخص شده که زوج بیکار و فاقد هر گونه مال چه نقدی و غیر نقدی میباشد .پس چرا اون آقای قاضی حکم داده که زوج ابتدا به ۱۵ عدد سکه محکوم بشه .ولی در پرونده های مشابه اینطور حکمی ندادن .لطفا به خاطر رضای خدا و سرنوشت یک جوان رسیدگی کنید .
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *