معرفی کارآفرینانی از غرب ایران در برنامه «کار خونه»

12:50 - 27 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۰۸۶
معرفی کارآفرینانی از غرب ایران در برنامه «کار خونه»
برنامه «کار خونه» این هفته با حضور کارآفرینانی از استان‌های ایلام و کهکیلویه و بویر احمد روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ این برنامه چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت به روایت زندگی خانم هلن جوانمرد (کارآفرین در زمینه هنر چیق‌بافی) می‌پردازد که با توجه به ظرفیت‌ها و فضا‌های موجود در روستای بان‌رحمان شهر مهران از توابع استان ایلام، توانسته باعث اشتغال‌زایی برای ۳۰ نفر از اهالی روستا در کارگاه و ۴۰ نفر در منازل و روستا‌های اطراف شود. «چیق» وسیله‌ای بافته شده از نی است که برای حصار سیاه‌چادر‌ها و زیستگاه‌های عشایری مورد استفاده قرار می‌گیرد. فاطمه جوانمرد (خواهر و همراه موفقیت کارآفرین) و رضا طاهری (مدیر کل کمیته امداد استان ایلام) درخصوص راه‌های کسب موفقیت این بانوی کارآفرین که راهبر شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان ایلام است، مطالبی عنوان می‌کنند.

هفتاد و سومین قسمت «کار خونه» روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت به معرفی خانم زهرا انوشا (کارآفرین تولید پوشاک زنانه در استان کهکیلویه و بویر احمد) می‌پردازد که باعث اشتغال‌زایی برای ۹ نفر از اهالی شهر شده است. مهدیه انصاریان‌پور (دختر و حامی موفقیت کارآفرین) و قباد مبشری (مدیر کل کمیته امداد استان کهکیلویه و بویر احمد) در این برنامه حضور خواهند داشت.

جمعه ۲۹ اردیبهشت، داستان زندگی پرفراز و نشیب خانم لیلا ایزدزاده (کارآفرین در زمینه قالی‌بافی) روایت می‌شود که با توجه به ظرفیت‌ها و فضا‌های موجود در روستای بولی از توابع شهرستان چوار ایلام توانسته باعث اشتغال‌زایی برای ۳۰ نفر از اهالی روستای خود و روستا‌های اطراف شود. وی راهبر شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان ایلام است. ولی اله بالیده (دایی و همراه موفقیت کارآفرین) و رضا طاهری (مدیر کل کمیته امداد استان ایلام) از موفقیت‌های این بانوی کارآفرین صحبت خواهند کرد.

برنامه «کار خونه» کاری است از گروه خانواده شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، کارگردانی رضا داستانی، اجرای مسعود فروتن و کارشناسی فاطمه کریم‌وند که با هدف حمایت از مشاغل خانگی به عنوان کسب و کار در جهت ایجاد درآمد خانواده و همچنین بررسی راهکار‌های ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی، از چهارشنبه تا جمعه هر هفته حوالی ساعت ۱۴:۱۰ مهمان خانه مخاطبان خواهد شد.

معرفی کارآفرینانی از غرب ایران در برنامه «کار خونه»

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *