امدادرسانی به بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در سوانح جوی در ۴۸ ساعته گذشته

9:09 - 27 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۰۱۰
امدادرسانی به بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در سوانح جوی در ۴۸ ساعته گذشته
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر به تشریح عملیات امداد و نجات ۴۸ ساعت گذشته در ۷ استان متاثر از سوانح جوی پرداخت.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ مرتضی مرادی پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: در عملیات امداد و نجات سوانح جوی ٤٨ ساعت گذشته ١٤ استان متاثر شده‌اند که از این تعداد ٧ استان (آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، سمنان، گلستان، گیلان و مازندران) نیازمند به خدمات امداد و نجات شده‌اند.

وی افزود: در ٢٤ شهرستان نیازمند خدمات امداد و نجات به ٧٢ منطقه شامل (۱۰ شهر، ١٨ روستا، ٤٢ منطقه عشایری و ٢ محور) امدادرسانی شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با بیان اینکه در مجموع به ٢٦٩٩ نفر امدادرسانی شده است، خاطرنشان کرد: به ٦٧٠ نفر اسکان اضطراری داده شده و ١٠ نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند. علاوه بر این ٤ نفر به مراکز درمانی منتقل و آب وارد شده به ٩٣ منزل مسکونی تخلیه شده است.

مرادی پور گفت: در این عملیات ٩٤ تیم شامل (٣٢٥ نفر امدادگر) مشغول خدمات‌رسانی بودند و ١٣٩ دستگاه چادر، ٢٦٦ تخته پتو، ٢٠٩٢ کیلوگرم نایلون، ٢١٧ شعله والور، ١٧٧ بسته غذایی، ١٧٢٩ قوطی کنسروجات و ١٢٤٦٠ قرص نان بین متاثرین از سوانح جوی توزیع شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *