رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عملیات ۸ ساعته هلال‌احمر زنجان برای نجات فرد مفقود شده در ارتفاعات

11:11 - 26 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۹۰۹
عملیات ۸ ساعته هلال‌احمر زنجان برای نجات فرد مفقود شده در ارتفاعات
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: چهار تیم عملیاتی با بیش از هشت ساعت جست و جو، فرد مفقود شده در ارتفاعات بارانی و مه آلود طارم را نجات دادند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، حکمت اله‌هاشمی‌گفت: ساعت ۲۰:۲۰ شامگاه گذشته خانواده فرد مفقود شده با ندای امداد هلال‌احمر تماس گرفته و درخواست کمک کردند.

وی اظهارکرد: بلافاصله تیم آنست، کوهستان و یک تیم از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمالغرب برای جست و جوی میدانی و نجات این فرد عازم منطقه شدند و تیمی از پایگاه امدادی سرخه دیزج نیز به این تیم‌ها ملحق شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خوشبختانه با تلاش چهار تیم عملیاتی اعزامی این فرد در ارتفاعات مه آلود و بارانی روستای کج کلاه پیدا شد.

هاشمی‌با بیان اینکه این عملیات ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز با پیدا شدن این فرد پایان یافت، یادآوری کرد: این فرد ۵۱ ساله که برای چیده سبزی‌های کوهی به ارتفاعات خانچایی در منطقه طارم رفته بود با بارش باران، مه آلودگی و کاهش دید مسیر را گم می‌کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *