سردار محمدیان: ۲ هزار واحد صنفی فروش کالا‌های دست دوم در تهران شناسایی شدند

11:34 - 25 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۷۳۷
سردار محمدیان: ۲ هزار واحد صنفی فروش کالا‌های دست دوم در تهران شناسایی شدند
رئیس پلیس تهران گفت: در صورت کشف کالا‌های دست دوم بدون مشخصات خریدار و اطلاعات آن، این اموال به عنوان کالای سرقتی کشف و ضبط و با مجرمان برخورد خواهد شد.

خبرگزاری میزان - سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: شاید یکی از سوالاتی که مردم داشته باشند این است که سرانجام اموال سرقتی چه می‌شود؟

وی افزود: برخی کالا‌های دست دوم به عنوان استوک، بازارچه مرزی، وارداتی و ... در بازار در حال خرید و فروش است.

رئیس پلیس تهران تصریح کرد: بخشی از اموالی که تحت عنوان استوک و وارداتی در بازار خرید و فروش می‌شود، همین اموال سرقتی است.

وی افزود: پلیس با اشراف اطلاعاتی که بر روی جرم و مجرمان دارد، طبق رصد ما مشخص شد که برخی از اموال مانند تلفن همراه به خارج از کشور قاچاق و در کشور‌های همسایه فعال می‌شود.

سردار محمدیان ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی در این خصوص، ۲ هزار واحد صنفی که اقدام به فروش این اموال می‌کنند شناسایی شد که باید مورد کنترل و بازرسی قرار گیرد.

وی افزود: باید زمان فروش، مشخصات خریدار و سایر موارد توسط فروشندگان این اموال در واحد‌های صنفی به صورت دقیق درج شده باشد در غیر این صورت در زمان بازرسی از این واحد‌های صنفی هر چه که کشف شود و این موارد برای آن‌ها رعایت نشده باشد به عنوان کالای سرقتی توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس تهران تاکید کرد: در این رابطه با مرجع قضایی هماهنگی‌های لازم جهت برخورد با مجرمان انجام شده است.

وی افزود: پلیس بار‌ها ثابت کرد که در هر زمان برای کشف جرم و سرقت وارد شده، موفق عمل کرده است.

فرمانده انتظامی تهران خطاب به مجرمان و سارقان گفت: هشدار من به سارقان این است که دست از اعمال مجرمانه بردارند و روی به انجام مشاغل شرافتمندانه بیاورند. در آینده با اجرای طرح‌های ویژه نشان خواهیم داد که برخورد پلیس با مجرمان به چه صورت خواهد بود و طرح امروز فقط بخشی از اقدامات پلیس در این زمینه است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *