رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعتراف راننده خودروی سواری به ۱۰ فقره سرقت

14:31 - 18 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۵۹۶
اعتراف راننده خودروی سواری به ۱۰ فقره سرقت
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد گودرزی گفت: بامداد روز گذشته ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده خیابان حسینی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی ۲۰۶ که راننده آن به آهستگی از کنار خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان عبور می‌کرد مشکوک می‌شوند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، پلاک خودروی ۲۰۶ به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده است و همین سرنخ کافی بود تا ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب زد که پس از مدتی تعقیب و گریز خودروی متهم متوقف و متهم دستگیر شد.

سرهنگ محمد گودرزی گفت: از صندوق عقب خودروی متهم علاوه بر آلات و ادوات سرقت، ۵ دستگاه باند، یک عدد گاز، گونی‌های برنج همگی سرقتی مجموعا به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان‌های خلوت تهران و ۱۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: متهم ۴۳ ساله دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *