۶۰ زندانی محکوم مالی و جرایم غیرعمد با همت دادگستری قزوین آزاد شدند

11:08 - 23 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۲۸۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۶۰ زندانی محکوم مالی و جرایم غیرعمد با همت دادگستری قزوین آزاد شدند
در مراسمی که با حضور امام جمعه موقت تهران، دادستان و معاونان دادستانی مرکز استان، مدیرکل زندان‌های استان و رئیس زندان مرکزی قزوین برگزار شد، ۶۰ نفر از مددجویان استان آزاد شدند.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد در مراسم آزادی تعدادی از زندانیان که در حسینه زندان مرکزی قزوین و با حضور دادستان و معاونان دادستانی مرکز استان، مدیرکل زندان‌های استان و رئیس زندان مرکزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از تمامی خیران، کارآفرینان و صاحبان صنایع استان درخواست می‌کنیم تا در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود و کاهش جمعیت کیفری، در زمینه اشتغال زندانیان و خانواده‌های آنان با مجموعه دستگاه قضایی استان همکاری داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از مجموعه قضایی و زندان قزوین، گفت: زندان قزوین هیچ شباهتی به زندان و ذهنیت افراد از زندان ندارد، بلکه یک موسسه آموزشی و یک کارگاه خودسازی است.

همچنین در ادامه این بازدید‌ها که با همراهی دادستان قزوین صورت گرفت، امام جمعه موقت تهران از محوطه زندان، فضای فرهنگی، ورزشی، کلاس‌های مهارتی و آموزشی و کارگاه اشتغال زایی زندان مرکزی قزوین بازدید کرد.

در جریان این بازدید ۶۰ نفر از مددجویان دارای محکومیت‌های مالی و جرایم غیرعمد با جلب رضایت شکات و پرداخت دیون با کمک خیران، مشارکت ستاد دیه و استفاده از نهاد‌های ارفاقی آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری بم آزاد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *