آیت‌الله رئیسی در پیامی درگذشت مادر شهیدان دانش‌پایه را تسلیت گفت

15:10 - 22 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۲۱۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
آیت‌الله رئیسی در پیامی درگذشت مادر شهیدان دانش‌پایه را تسلیت گفت
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان والامقام عبدالرحمان، نوراحمد و عبدالرحیم دانش‌پایه را به خانواده معزز آن مرحومه و مردم مقاوم استان سیستان و بلوچستان تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان _ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانوم حوا ریگی آخوندی مادر بزرگوار شهیدان والامقام عبدالرحمان، نوراحمد و عبدالرحیم دانش‌پایه تصریح کرد: این بانوی مومنه که در پرتو هدایت مکتب متعالی اسلام، فرزندانی رشید و انقلابی پرورش و در دفاع از کیان و امنیت کشور و آرمان‌های نظام اسلامی تقدیم کرد و صبورانه رنج فقدان عزیزان دلاورش را بر دوش کشید، الگویی درخشان برای شیرزنان این مرز و بوم است.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت اسوه ایثار و مقاومت، حاجیه خانوم حوا ریگی آخوندی مادر بزرگوار شهیدان والامقام عبدالرحمان، نوراحمد و عبدالرحیم دانش‌پایه، موجب تالم خاطره شد.

این بانوی مومنه که در پرتو هدایت مکتب متعالی اسلام، فرزندانی رشید و انقلابی پرورش و در دفاع از کیان و امنیت کشور و آرمان‌های نظام اسلامی تقدیم کرد و صبورانه رنج فقدان عزیزان دلاورش را بر دوش کشید، الگویی درخشان برای شیرزنان این مرز و بوم است.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده معزز آن مرحومه و مردم مقاوم استان سیستان و بلوچستان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *