رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۸۶ نفر از مردم در شهرستان پارسیان برگزار شد

18:04 - 19 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۸۱۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دیدار رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۸۶ نفر از مردم در شهرستان پارسیان برگزار شد
رئیس کل دادگستری هرمزگان در سفر به شهرستان پارسیان به صورت چهره به چهره با ۸۶ نفر از اهالی این شهرستان دیدار کرد.

خبرگزاری میزان - دیدار مردمی مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان پارسیان برگزار شد.

در جریان برگزاری این دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و معاونان وی به مشکلات ۸۶ نفر از اهالی شهرستان پارسیان رسیدگی و در خصوص مطالب مطرح شده دستورات لازم را صادر کردند.

قهرمانی در حاشیه برگزاری این دیدار مردمی اظهار کرد: در راستای اجرای دستورات رئیس قوه قضاییه و سیاست کلان دستگاه قضایی مبنی بر حضور در میان مردم تصمیم گرفته ایم ملاقات‌های مردمی دادگستری استان هرمزگان به صورت یک هفته درمیان در شهرستان‌های مختلف این استان برگزار شود.

وی افزود: این هفته در خدمت مردم شریف شهرستان پارسیان بودیم که با تعداد زیادی از شهروندان به صورت چهره به چهره دیدار کردیم و مراجعان نیز در خواست‌های خود را ارائه کردند و دستورات لازم نیز صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در شعب دادگاه، دوایر اجرای احکام و بخش‌های مختلف دادگستری شهرستان پارسیان ضمن بازرسی و اطلاع از عملکرد این حوزه قضایی، با قضات و کارکنان اداری به گفتگو پرداخت و در جریان مسائل و مطالبات آنان قرار گرفت.

قهرمانی پس از مطالعه پرونده‌های مختلف و استماع گزارش مسئولان بر لزوم توجه مستمر به تسریع در روند رسیدگی‌های قضایی و اجرای احکام و پرهیز از اطاله دادرسی تأکید کرد.

در جریان این بازدید، حسین عباسی رئیس حوزه قضایی پارسیان، گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های های این حوزه قضایی ارائه کرد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *