معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان: نقاط معیوب خیابان‌های اهواز به صورت فوری باید ترمیم شود

17:45 - 19 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۸۱۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان: نقاط معیوب خیابان‌های اهواز به صورت فوری باید ترمیم شود
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان ضمن انتقاد از اقدامات ناکافی شهرداری در حوزه آسفالت معابر سطح شهر، خواستار شناسایی نقاط معیوب و ترمیم فوری آن‌ها توسط این سازمان شد.

خبرگزاری میزان - علیرضا باوی اظهار کرد: در چند سال اخیر خرابی آسفالت معابر و وجود چاله‌های ناشی از فرونشست زمین و تعمیرات شرکت‌های خدماتی از جمله آبفا، موجب نارضایتی مردم اهواز و آسیب جدی به خودرو‌های آنان شده است ضمن این که برخی تصادفات نیز از این موضوع ناشی می‌شود.

وی افزود: عملیات روکش آسفالت در برخی خیابان‌ها در حال انجام است، اما این اقدامات با توجه به حجم تخریبی که طی سال‌های اخیر صورت گرفته، بسیار ناچیز است و باید تسریع شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان ضمن اعلام هشدار در خصوص سامان‌دهی دست فروشان در نقاط پر ترافیک به مسولان شهرداری، تصریح کرد: اشغال خیابان‌ها توسط خودرو‌های فروش میوه و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای عابران و وسایط نقلیه نوعی تخلف است و وانت‌بار‌های سد معبر کننده به ویژه در میادین اصلی شهر باید ساماندهی شوند.

وی خواستار رفع برخی آلودگی‌های بصری در سطح شهر شد.

باوی با اشاره به سیاست‌های کنترل ترافیک، ادامه داد: این عوامل موجب آلودگی بصری و صوتی در سطح شهر و نارضایتی مردم شده است به طوری که در دیدار‌های مردمی نیز گزارشاتی در این خصوص دریافت می‌شود. 

وی افزود: انتظار بحق مردم همکاری بین بخشی و برنامه ریزی دقیق برای رفع مسائل و مشکلات موجود در جامعه است و مسئولان باید به این خواسته‌ها توجه بیشتری داشته باشند. 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان اظهار کرد: باتوجه به اینکه برخی امور شهری موجب بسته شدن خیابان‌ها می‌شود، این مسدودسازی‌ها باید با تعیین محور جایگزین به نحو مقتضی از طریق صدا و سیما، رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی به مردم اطلاع‌رسانی شود تا شهروندان گرفتار ترافیک نشوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *