رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پوتین: اوکراین ابزار دست غرب شده است

14:33 - 19 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۷۶۲
پوتین: اوکراین ابزار دست غرب شده است
رئیس جمهور روسیه می‎گوید که اوکراین به ابزار دست غرب تبدیل شده است.

خبرگزاری میزان - «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه روز سه شنبه در مراسم «روز پیروزی» در این کشور گفت که جنگی علیه روسیه آغاز شده است، اما مسکو آن را حل خواهد کرد.

وی اظهار کرد: امروز تمدن دوباره در یک نقطه عطف تعیین کننده قرار دارد و یک جنگ واقعی علیه میهن ما آغاز شده است اما ما تروریسم بین‌المللی را دفع کردیم و از ساکنان دونباس محافظت و امنیت خود را تضمین خواهیم کرد.

پوتین به مجموعه‌ای از کشور‌های غربی اشاره کرد که به گفته او می‌خواهند هر مرکز توسعه مستقلی را خاموش کنند.

به گفته وی، هدف آن‌ها دستیابی به فروپاشی و ویرانی روسیه و در نهایت شکستن نظام امنیت جهانی و قوانین بین‌المللی و خاموش کردن مراکز توسعه حاکمیتی است.

رئیس جمهور روسیه کشور‌های غربی را به تحریک درگیری‌ها و کودتا و همچنین تخریب ارزش‌های سنتی برای ادامه دیکته کردن قوانین خود متهم کرد.

 

 

پوتین، می‎گوید: ما معتقدیم که هر ایدئولوژی برتری طلبی ذاتاً نفرت انگیز، جنایتکارانه و کشنده است. آن‌ها درگیری‌ها و ناآرامی‌های خونین را به راه می‌اندازند و نفرت، روسیه هراسی، ناسیونالیسم تهاجمی را کاشت می‌کنند و همچنین ارزش‌های سنتی خانواده را نابود می‌کنند.

رئیس جمهور روسیه سران برخی از کشور‌های غربی را به ایجاد فرقه نازیسم و تخریب بنا‌های یادبود سربازان شوروی متهم کرد. 

رئیس جمهور روسیه به طور جداگانه از اوکراینی‌ها صحبت کرد که به گفته او از زمان کودتای ۲۰۱۴ گروگان گرفته شده و به ابزاری برای چانه زنی در دست غرب تبدیل شده‌اند. 

ولادیمیر پوتین، گفت: بیش از جاه طلبی‌ها، تکبر و عدم پاسخگویی ناگزیر به تراژدی تبدیل می‌شود. این دلیل فاجعه‌ای است که اکنون مردم اوکراین از سر می‌گذرانند. مردم این کشور به گروگان کودتا و رژیم جنایتکاری تبدیل شد که اربابان غربی‌اش آن را به ابزاری برای اجرای نقشه‌های ظالمانه و خودخواهانه خود تبدیل کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *