۲ محکوم به قصاص در پویش به احترام امام رئوف می‌بخشم در استان هرمزگان به زندگی بازگشتند

9:16 - 19 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۶۶۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۲ محکوم به قصاص در پویش به احترام امام رئوف می‌بخشم در استان هرمزگان به زندگی بازگشتند
رئیس کل دادگستری هرمزگان از رهایی ۲ نفر از زندانیان محکوم به قصاص با تداوم پویش "به احترام امام رئوف می‌بخشم" در این استان خبر داد.

مجتبی قهرمانی در گفت‌وگو با میزان از رهایی ۲ نفر از زندانیان محکوم به قصاص با تداوم پویش "به احترام امام رئوف می‌بخشم" در این استان خبر داد و گفت: این ۲ محکوم منتظر اجرای حکم قصاص بودند که با پیگیری و همکاری مشترک دادستان جاسک و رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب میناب، اولیای دم با استناد به عفو و رأفت اسلامی و در قالب پویش "به احترام امام رئوف (ع) می‌بخشم" رضایت خود را اعلام کرده و به این زندانیان حیاتی دوباره بخشیدند.

وی تصریح کرد: با اعلام رضایت اولیای دم در خصوص این دو محکوم به قصاص، تعداد زندانیان محکوم به قصاصی که تاکنون در نتیجه اجرای پویش «به حرمت امام رئوف (ع) می‌بخشم» در استان هرمزگان از مجازات رهایی یافته اند در مجموع به ۴ نفر رسیده است.

گفتنی است، پویش مردمی «به احترام امام رئوف (ع) می‌بخشم» به همت ستاد ملی صبر با هدف ارتقاء میانجیگری و گسترش فرهنگ صلح و سازش از پنجم اسفندماه ۱۴۰۱ همزمان با سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع) آغاز شده و تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ و خجسته میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *