وزیر خارجه امروز میهمان فراکسیون اکثریت مجلس خواهد بود

10:14 - 18 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۵۱۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
وزیر خارجه امروز میهمان فراکسیون اکثریت مجلس خواهد بود
ابوالفضل عمویی درباره جلسه صبح امروز هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: صبح امروز پنجمین جلسه هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیران و سخنگو و کارپرداز فراکسیون برگزار شد.

خبرگزاری میزان- سخنگو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در این جلسه مروری بر عملکرد فراکسیون انقلاب اسلامی در دوره ۸ ماهه گذشته، صورت گرفت. بر اساس گزارش ارایه شده، در دوره جدید فعالیت فراکسیون اکثریت مجلس یازدهم، ۲۷ جلسه اعم از مجمع عمومی، شورای مرکزی و هیات رئیسه برگزار کرده است و در این جلسات به موضوعاتی مانند بررسی برنامه و عملکرد وزرای رفاه، صمت، اقتصاد، راه، جهاد کشاورزی و هم اندیشی درباره مسائل روز مانند نوسانات ارزی، عملکرد سامانه آرد و نان و همچنین همفکری با روسای سازمان صدا و سیما، سازمان امور اداری و استخدامی، فرماندهی جدید نیروی انتظامی و ... پرداخته شده است.

وی بیان کرد: در این جلسه قالیباف ضمن تقدیر از ارتقای فعالیت فراکسیون انقلاب و افزایش مشارکت اعضای فراکسیون در برنامه‌های این جمع، بر نقش آفرینی فعالانه فراکسیون اکثریت در سال پیش روی مجلس یازدهم تاکید کرد.

عمویی گفت: در ادامه این جلسه اعضای هیات رئیسه به برنامه‌های مهم پیش روی مجلس در آینده از جمله تصویب برنامه هفتم توسعه کشور، بررسی برنامه و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت و انتخابات هیات رئیسه اجلاسیه چهارم مجلس شورای پرداختند.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: براساس مصوبه اجماعی هیات رئیسه، به منظور حفط انسجام تشکیلاتی فراکسیون، جلسه مجمع عمومی و رای گیری خود به منطور انتخاب نامزد‌های فراکسیون در هیات رئیسه اجلاسیه چهارم را در هفته اول خرداد ماه برگزار خواهد کرد.

وی گفت: امروز عصر نیز، مجمع عمومی فراکسیون اکثریت مجلس، میزبان امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در مجلس خواهد بود و در این جلسه آخرین تحولات دیپلماسی کشور از جمله مسائل منطقه‌ای و جبهه مقاومت مورد گفتگو قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: مجلس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *