گفت‌وگو|

تقدیر خانواده شهدای ترور از اجرای حکم «حبیب اسیود»/ اعدام این جنایتکار مرهمی بر دل خانواده‌ شهدا بود

11:33 - 17 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۳۵۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
تقدیر خانواده شهدای ترور از اجرای حکم  «حبیب اسیود»/ اعدام این جنایتکار مرهمی بر دل خانواده‌ شهدا بود
خانواده‌های شهدای اقدامات تروریستی گروهک حرکة النضال اعدام حبیب فرج‌الله چعب را مرهمی برای داغ نبود عزیزانشان دانسته و از اقدام قاطع قوه قضاییه در برخورد با تروریست ها حمایت کردند.

خبرگزاری میزان - روز گذشته حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب، ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان شد به اجرا درآمد.

پس از اجرای این حکم به سراغ خانواده چند تن از شهدای حملات تروریستی گروهک حرکة النضال به سرکردگی بیب فرج‌الله چعب رفتیم تا احساس آن‌ها را از اعدام عامل شهادت عزیزانشان بشنویم.

سعدالله اقدامی پدر شهید محمدطاها اقدامی شهید چهار ساله حمله تروریستی به رژه اهواز در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه من پدر کوچکترین شهید حمله تروریستی به رژه اهواز هستم گفت: این حمله تروریستی جنایت بسیار بزرگی بود اما همان روز سخنگوی این گروهک در رسانه معاند از انجام این عملیات ابراز خوشحالی کرد.

وی گفت: یک سال بعد از جنایت سرکرده این گروهک تروریستی دستگیر شد و بعد از آن دادگاه‌‌ها شروع شد. من به شخصه برخی از جلسات دادگاه‌ها را حضور داشتم. اوایل خیلی نگران بودیم. این شخص اعتماد به نفس خاصی داشت و همچنان تصور می‌کرد توسط سوئد و کشورهایی حامی مورد حمایت قرار می‌گیرد و این کشورها تا آخر از او حمایت می‌کنند اما این اواخر مشخص بود امید و انتظاری ندارد.

پدر شهید محمدطاها اقدامی با ابراز خوشحالی از اجرای حکم اعدام گفت: این خبر خوشحال کننده‌ای بود و برای همه گروه‌های تروریستی که در خارج از ایران برنامه ریزی می‌کنند حامل این پیام است که با آرامش خاطر نمی‌توانند حرکات تروریستی انجام دهند. این زنگ خطری برای آن‌هاست که دیر و یا زود به ایران و پای میز محاکمه کشیده خواهند شد.

وی گفت: از قوه قضاییه، وزات اطلاعات، خبرگزاری میزان و همه کسانی که در به نتیجه رسیدن این کار دست داشتند تشکر می‌کنم اجرتان با شهدای معزز این جنایت باد.

نگران بودیم که شاید کاری برایمان انجام نشود

کبری سادات موسوی همسر شهید جاسم مظری‌نژاد که در تاریخ ۴ بهمن۸۴ هنگام تعمیر دستگاه خود پرداز بانک سامان اهواز طی انفجار بمبی که توسط گروهک تروریستی حرکة النضال در آن محل کار گذاشته شده بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه خیلی منتظر خبر این اعدام بودیم و امروز صبح از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدیم گفت: وزارت اطلاعات خیلی قوی عمل کرد و قوه قضاییه در این چند سال خیلی زحمت کشید. از همه کسانی که در این باره تلاش کردند کمال تشکر را دارم.

وی با بیان اینکه در این سال‌ها شرایط خیلی سختی داشتیم گفت: خیلی از خانواده‌های شهدا ناراحت بودند که شاید هیچ کاری برایشان انجام نشود اما این خبر همه ما را خوشحال کرد.

اعدام این جنایتکار مرهمی بر دل خانواده‌ شهدا بود

بهروز شفیعی‌نژاد برادر شهید اسماعیل شفیعی‌نژاد که در عملیات تروریستی گروهک حرکة النضال در رژه سال ۹۷ اهواز به شهادت رسید نیز در رابطه با اجرای حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب به میزان گفت: اعدام این جنایتکار مرهمی بر دل داغدیده خانواده‌های شهدای معزز بود.

 برادر شهید اسماعیل شفیعی‌نژاد گفت: هیچ جای دنیا تجزیه‌طلب و تروریست را قبول ندارند. کسی که تروریست و تجزیه طلب است و در یک روز ۲۳ نفر را شهید کند و از این اقدام خوشحال باشد محکوم است.  

وی ادامه داد: نکته جالب این است که پس از این اعدام بی بی سی فارسی تیتر زد سازمان حقوق بشر ایران به این اعدام اعتراض کرده است، روزی که ۲۳ تن اعم از پیر و جوان شهید شدند و این تروریست آن روز علنی و با خوشحالی به این جنایت اعتراف کرد سازمان حقوق بشر کجا بود و چرا این اقدام رامحکوم نکرد؟ حال با چه رویی اعدام این جنایتکار را محکوم می‌کند؟!

انتهای پیام/


باقری مجروح حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
0
2
سلام بنده هم به نوبه خودم از اعدام این ملعون خوشحال شدم چرا که با برنامه ریزی هایی که برای جنایات خود انجام می داده ، ده هانفر از افراد بیگناه و حتی خردسال کشورم را به شهادت رسانده و به تعداد زیادی دیگر لطمه روحی و روانی وارد کرده است و از این عملیات‌های تروریستی ابراز خوشحالی می نمود. پس جای چنین موجود خبیثی روی کره خاکی که هیچ بویی از انسانیت و مروت نبرده، نیست
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *