رئیس مجلس ازبکستان وارد مشهد مقدس شد

9:16 - 17 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۳۱۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مجلس ازبکستان وارد مشهد مقدس شد
رئیس مجلس قانون‌گذاری ازبکستان و هیأت پارلمانی همراه پس دیدار‌های رسمی خود با رئیس مجلس و رئیس جمهور و بازدید از شهر اصفهان، وارد مشهد مقدس شدند.

خبرگزاری میزان- به گزارش خانه ملت، نورالدین جان اسماعیل‌اف رئیس مجلس قانون‌گذاری ازبکستان و هیأت پارلمانی این کشور که به دعوت رسمی قالیباف به ایران سفر کرده‌اند با همراهی غلامرضا نوری قزلجه رئیس گروه دوستی پارلمانی مجلس شورای اسلامی اصفهان را با بدرقه رسمی استاندار اصفهان ترک کرد و وارد استان خراسان رضوی شدند.

زیارت حرم مطهر رضوی و بازدید از مسجد گوهرشاد از جمله برنامه‌های نورالدین جان اسماعیل‌اف رئیس مجلس قانون‌گذاری ازبکستان و هیأت همراه در مشهد است.

لازم به ذکر است، روز گذشته نورالدین جان اسماعیل‌اف پس از دیدار‌های رسمی خود با رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور، وارد اصفهان شده و از جاذبه‌های گردشگری اصفهان از جمله میدان نقش جهان، مسجد جامع امام، مسجد شیخ لطف الله و پل خواجو بازدید به عمل آوردند.

سفر رئیس مجلس و هیأت پارلمانی ازبکستان با هدف توسعه روابط تجاری، ترانزیتی و گردشگری بین دو کشور صورت گرفته و طرفین به دنبال ارتقای سقف تبادلات تجاری هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *