نخستین کنفرانس منطقه‌ای «حقوق کودک»

20:51 - 06 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۱۱۰۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نخستین کنفرانس منطقه‌ای حقوق کودک فردا ۷ آذرماه از سوی دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری و با مشارکت وزارت کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ نخستین کنفرانس منطقه ای"حقوق کودک" توسط دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری با مشارکت دستگاههای عضو دبیرخانه از جمله دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور به عنوان نماینده این وزارت خانه، به مدت سه روز از هفتم
تا نهم آذرماه برگزار خواهد شد.
در این نشست تعدادی از قضات و نمایندگان کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان، لبنان، اردن، فلسطین و مؤسسه ابنای بشر سوئیس حضور خواهند یافت.
در افتتاحیه‌ی کنفرانس منطقه‌ای حقوق کودک که فردا 8 صبح در باغ موزه انقلاب اسلامی سالن همایش‌های خلیج فارس با حضور جمعی از مسئولان، اساتید، سفرا، روسای دفاتر نمایندگی سازمانهای بین المللی در تهران و همچنین پژوهشگران و فعالان حوزه حقوق کودک برگزار می شود، مشاور وزیر کشور درامور زنان و خانواده سخنرانی خواهد داشت.
برنامه‌های این کنفرانس منطقه‌ای در روزهای هشتم و نهم آذرماه در هتل المپیک تهران دنبال خواهد شد.
شایان ذکر است با توجه به نقش و جایگاه برجسته دفاتر امور زنان و خانواده استان‌ها به عنوان ساختار متناظر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از وزارت دادگستری، مدیران کل امور بانوان سراسر کشور نیز در این نشست سه روزه حضور دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *