دادستان کل کشور از مجتمع ماشین سازی آگرین و سیلوی ۴ هزارتنی دانه طلایی کردستان بازدید کرد

11:40 - 14 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۸۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان کل کشور از مجتمع ماشین سازی آگرین و سیلوی ۴ هزارتنی دانه طلایی کردستان بازدید کرد
دادستان کل کشور در جریان سفر به شهرستان سنندج دومین بازدید خود را به مجتمع ماشین سازی آگرین اختصاص داد و در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفت همچنین در حاشیه این برنامه از سیلوی ۴ هزارتنی دانه طلایی کردستان نیز بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - در جریان سفر دادستان کل کشور به شهرستان سنندج و در ادامه سیاست دستگاه قضایی در حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و تولیدات داخلی، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دومین بازدید خود را به مجتمع ماشین سازی آگرین اختصاص داد.

در این برنامه یک ساعته، دادستان کل کشور ضمن بازدید از بخش‌ها و واحد‌های مختلف این مجتمع در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در گفتگو با مدیران این بنگاه تولیدی از زحمات و تلاش‌های پرسنل و کارکنان آن تقدیر نموده و بر حمایت دستگاه قضایی از مجموعه‌های تولیدی و صنعتی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه همچون سالیان اخیر بنای حمایت جدی از بنگاه‌های تولیدی و صنایع داخلی را دارد گفت: در سالی که مزین به رونق تولید و کاهش تورم است همه باید دست به دست هم دهیم تا چرخ اقتصاد بیش از گذشته چرخیده و آمار‌های تولیدی عددی صعودی داشته باشد.
 
گفتنی است در حاشیه این برنامه حجت الاسلام والمسلمین منتظری از سیلوی ۴ هزارتنی دانه طلایی کردستان نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *