تحولات فلسطین|

شهادت ۳ فلسطینی در نابلس/ رژیم صهیونیستی پیکر شهید عدنان را به گروگان گرفت

10:36 - 14 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۸۰۸
شهادت ۳ فلسطینی در نابلس/ رژیم صهیونیستی پیکر شهید عدنان را به گروگان گرفت
سه جوان فلسطینی در جریان یورش نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به شهر قدیمی نابلس به شهادت رسیدند.

خبرگزاری میزان - سه جوان فلسطینی در جریان یورش نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به شهر قدیمی نابلس و محاصره خانه آن‌ها به شهادت رسیدند. همچنین چندین نفر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهر قدیم نابلس به سه شهید رسیده است. شناسایی دو تن از شهدا به دلیل اینکه چهره آن‌ها به طور کامل در نتیجه شدت تیراندازی به آن‌ها مخدوش شده، دشوار است.

 

 

پس از نفوذ نیرو‌های ویژه یگان «یمام» رژیم صهیونیستی به شهر قدیمی نابلس، درگیری‌های مسلحانه شدیدی بین رزمندگان مقاومت و نظامیان اشغالگر رخ داد و ارتش اشغالگر تعداد زیادی نیروی کمکی به منطقه اعزام کرد.

در این تهاجم، همزمان با هدف قرار دادن یک خانه با موشک «آنرگا»، نظامیان اشغالگر از رسیدن آمبولانس‌ها به محل محاصره شده برای انتقال زخمیان جلوگیری کردند.

پیش از این درخواست‌هایی برای مقابله با هجوم اشغالگران به نابلس و رفع محاصره خانه‌های محاصره شده ارسال شده بود و مردان جوان فلسطینی برای جلوگیری از حرکت ارتش اشغالگر ورودی شهر قدیمی را مسدود کردند.

 

 

نظامیان اشغالگر بر روی پشت بام ساختمانی در نزدیکی خانه محاصره شده در شهر قدیمی مستقر شدند و رزمندگان مقاومت آن‌ها را هدف قرار دادند.

مبارزان مقاومت همچنین یک پهپاد را در حریم هوایی نابلس هدف گرفته و آن را سرنگون کردند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که رزمندگان مقاومت که توسط ارتش در شهر قدیم نابلس ترور و به شهادت رسیدند، کسانی بودند که حدود یک ماه قبل عملیات دره اردن را انجام داده بودند و سه شهرک‌نشین را به هلاکت رسانده بودند.

 

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ نظامی صهیونیست در عملیات نظامی امروز در نابلس مشارکت داشتند.

رژیم صهیونیستی قصد تحویل پیکر شهید عدنان را ندارد

منابع عبری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی به مصری‌ها اعلام کرده در شرایط فعلی تصمیمی برای تحویل پیکر شهید «خضر عدنان»، که اخیرا در زندان این رژیم به شهادت رسید، ندارد.

هدف گرفتن برج نظامی رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس

منابع عبری اعلام کردند که یک برج نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی روستای کفر قلیل در جنوب نابلس هدف تیراندازی قرار گرفته است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *