زلنسکی: اوکراین هیچ حمله‌ای علیه پوتین یا مسکو انجام نداده‌ است

19:47 - 13 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۷۵۸
زلنسکی: اوکراین هیچ حمله‌ای علیه پوتین یا مسکو انجام نداده‌ است
رئیس‌جمهور اوکراین به بیانیه کاخ کرملین درخصوص سوءقصد به جان ولادیمیر پوتین در جریان یک حمله پهپادی واکنش نشان داد و اعلام کرد کی‌یف به پوتین حمله نکرده است.

خبرگزاری میزان_ ولودمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: این کشور به دنبال بازپس گیری سرزمین‌هایش به مبارزه می‌پردازد و برایش مهم نیست که چه اتفاقی در روسیه می‌افتد.

رئیس جمهور اوکراین افزود: به تلاش‌های خود در راستای تقویت امنیت کشورمان دربرابر حملات روسیه ادامه خواهیم داد و ما باید به صلح برسیم. اوکراین باید عضو پیمان آتلانتیک شمالی باشد و هیچگونه مانعی برای گرفتن تصمیم سیاسی در خصوص پیوستن اوکراین به ناتو وجود ندارد.

وی همچنین ادامه داد: روسیه اقدام به تهدید همه ما =می‌کند و باید جنایتکاران جنگی روس را به علت آن چیزی که علیه اوکراین مرتکب شدند بازخواست کنیم.

رئیس جمهور اکراین در ادامه صحبت‌های خود ادعا کرد که این کشور هیچگونه حمله‌ای علیه پوتین یا مسکو صورت نپذیرفته و تنها در سرزمین‌های خود در حال جنگ است.

گفتنی است که دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرده بود که حمله هواپیماهای بدون سرنشین ارتش اوکراین به کاخ کرملین دفع شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: اوکراین روسیه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *