سرلشکر سلامی: مشعل غیرتمندی در دفاع از ناموس در جامعه ایرانی روشن است

11:57 - 12 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۴۱۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سرلشکر سلامی: مشعل غیرتمندی در دفاع از ناموس در جامعه ایرانی روشن است
فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت شهادت شهید غیرت «حمید رضا الداغی» تاکید کرد: شکوه غیرت و مشعل غیرتمندی در دفاع از ناموس در جامعه ایرانی پرفروغ‌تر از همیشه روشن است.

خبرگزاری میزان - به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام شهادت «حمیدرضا الداغی» گفت: شکوه غیرت و مشعل غیرتمندی در دفاع از ناموس در جامعه ایرانی پرفروغ‌تر از همیشه روشن است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه، شجاعانه و غیرتمندانه «حمیدرضا الداغی» جوان خوش غیرت دیار خراسان و سبزوار قهرمان در دفاع از حریم عفاف و ناموس را به خانواده معظم ایشان و آحاد مردم فهیم و غیور ایران به ویژه استان خراسان رضوی تبریک و تسلیت می‌گویم.

این ماجرای عبرت انگیز و معنادار نشان داد که شکوه غیرت و مشعل غیرتمندی در دفاع از نوامیس در جامعه ایرانی پر فروغ‌تر از همیشه روشن است و به مدد هوشمندی و هوشیاری ملت به ویژه نسل جوان و غیور مومن و مسئولیت شناس ایران، تلاش‌های شیطانی و فریبکارانه دشمن در ترویج «منکر» و تخریب «معروف» به ثمر نخواهد نشست و در معادله‌ای معکوس تقویت خروش ملی در صیانت از حق امنیت اجتماعی و هنجار‌های فرهنگی و اخلاقی در جای‌جای سرزمین را رقم خواهد زد.

جهاد قهرمانانه و شهادت افتخارآمیز «شهید غیرت» حمید رضایی عزیز را می‌ستایم و بر ملت ایران و جوانان پهلوان این سرزمین که یکپارچه و مصمم پرچم «معروف» و «دفاع از ناموس» را در میهن اسلامی و در این ماجرا به اهتزاز درآوردند، درود می‌فرستم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *