تقدیر رئیس مجلس از دست اندرکاران تدوین طرح مالیات بر سفته بازی

10:40 - 12 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۳۸۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
تقدیر رئیس مجلس از دست اندرکاران تدوین طرح مالیات بر سفته بازی
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جا دارد از همه همکاران به ویژه از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برای تدوین طرح مالیات بر سفته بازی تقدیر و تشکر کنم. این یکی از کار‌های مهمی بود که در چارچوب یک طرح، زمان برد، اما کار بسیار دقیق و مهمی انجام شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتمام روند بررسی طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در صحن مجلس شورای اسلامی گفت: جا دارد از همه همکاران به ویژه از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس تقدیر و تشکر کنم. این یکی از کار‌های مهمی بود که در چارچوب یک طرح زمان برد، اما کار بسیار دقیق و مهمی انجام شد.

وی افزود: امیدوارم این طرح تاثیرات خود را بگذارد و همین جا باید از کمیته مالیات کمیسیون اقتصادی تقدیر و تشکر کنم به ویژه برادر عزیزمان آقای صفایی که امروز به دلیل کسالت در بیمارستان بستری هستند و در جمع ما نیستند و از ایشان به طور ویژه تشکر می‌کنیم و ان شاء الله همکاران برای شفای عاجل ایشان دعا کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: مطلع شدیم برادر ارجمندمان آقای سیدمرتضی موسوی نماینده محترم مردم شریف الیگودرز در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی به رحمت ایزدی پیوستند که مصیبت وارده را به خانواده داغدار و مردم الیگودرز تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم طلب مغفرت از درگاه خداوند مسئلت داریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *