معافیت سربازان دارای ۳ فرزند و بیشتر

18:13 - 10 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۰۷۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معافیت سربازان دارای ۳ فرزند و بیشتر
ستادکل نیروهای مسلح با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مشمولین وظیفه دارای ۳ فرزند و بیشتر شامل معافیت از خدمت دوره ضرورت می‌شوند.

خبرگزاری میزان_ معاونت نیروی انسانی ستادکل نیرو‌های مسلح طی اطلاعیه‌ای جزئیاتی از شرایط جدید معافیت دوره ضرورت را اعلام کرد که به این شرح است: برابر موافقت مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) کلیه مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای ۴ فرزند و بالاتر هستند و همچنین مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت، با حداقل ۴۰ سال سن تمام، که دارای ۳ فرزند می‌باشند از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌گردند.

گفتنی است، صدور کارت معافیت برای مشمولان غایب و غیر غایب واجد شرایط این مصوبه، پس از طی آموزش‌های مقدماتی و تکمیلی بسیج امکانپذیر خواهد بود. ضمناً در ادامه این اطلاعیه آمده است: با نظر موافق فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) مدت کسر خدمت کارکنان وظیفه در حین خدمت که قبلاً به ازای هر فرزند ۳ ماه بوده است به ترتیب برای فرزند اول ۳ ماه، فرزند دوم ۴ ماه و برای فرزند سوم به ۵ ماه افزایش یافته است. 

مشمولین وظیفه برای آگاهی بیشتر از چگونگی اجرای موارد مذکور و بهره‌مندی از این تسهیلات از تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱ به دفاتر پلیس + ۱۰ و کارکنان وظیفه حین خدمت، به کارگزینی یگان مربوطه مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: نیروهای مسلح

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *