جلسه شهردار تهران برای تعیین تکلیف سهم دولت در تأمین واگن‌های مترو

9:56 - 10 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۹۳۱
جلسه شهردار تهران برای تعیین تکلیف سهم دولت در تأمین واگن‌های مترو
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: صبح امروز جلسه‌ای با حضور شهردار تهران، تعدادی از وزرا و مدیرعامل بانک شهر برای تعیین تکلیف سهم دولت جهت تامین واگن‌های مترو برگزار شد.

خبرگزاری میزان- بر اساس گزارش شهر، مهدی چمران در حاشیه یکصد و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز ملی شوراها، اظهار کرد: امروز از شهردار تهران با محوریت روز شورا‌ها دعوت کردیم که در کنار آن در خصوص حمل و نقل و اعتبارات و اقدامات صورت گرفته در این حوزه گزارشی از سوی آقای زاکانی ارائه خواهد شد.

وی افزود: اصل بحث امروز همین گزارش است و مابقی نیز به ارائه گزارشات حسابرسی اختصاص خواهد یافت، پس از اتمام گزارشات از جلسات آتی سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

چمران با بیان اینکه تاکسیرانی همواره غیرفعال بودن تاکسی‌ها را دنبال می‌کرده است، یادآور شد: تاکسی‌ها به ویژه در ساعات اوج ترافیک باید فعال باشند و به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی تاکید کرد: ساعت هفت صبح امروز جلسه‌ای برای مترو برگزار شده که امیدواریم به نتیجه برسد و ارقام پرداخت شود؛ این جلسه با حضور شهردار، تعدادی از وزرا و مدیرعامل بانک شهر برگزار شده و ما چشم انتظار پرداخت این مبلغ هستیم تا چینی‌ها ساخت را آغاز کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: شورای شهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *