معاون توسعه حل اختلاف استان یزد: فرهنگ عفو و گذشت در جامعه با کمک رسانه‌ها ترویج و توسعه پیدا می‌کند

13:22 - 09 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۷۶۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون توسعه حل اختلاف استان یزد: فرهنگ عفو و گذشت در جامعه با کمک رسانه‌ها ترویج و توسعه پیدا می‌کند
معاون توسعه حل اختلاف استان یزد، گفت: لازم است تا رسانه‌ها و بویژه صدا و سیما در ترویج و توسعه فرهنگ عفو و گذشت در جامعه مشارکت کنند.

خبرگزاری میزان - محمدرضا حداد در نشست ستاد صبر استان یزد، اظهار کرد: جامعه کنونی نیازمند مهربانی، عطوفت، عفو و گذشت است و این امر ضمن تلاش اعضای ستاد صبر با مشارکت فعالان فرهنگی و تبلیغی و اصحاب رسانه و اربابان جراید قابل استحصال است.

دبیر ستاد صبر استان یزد، تصریح کرد: پیوست رسانه‌ای برای تبلیغ اقدامات ستاد صبر و ترویج عفو و گذشت و تبیین تبعات مثبت رضایت و کظم غیض در جامعه ضروری است.

وی افزود: لازم است تا رسانه‌ها و بویژه صدا و سیما در اقناع سازی و ترویج فرهنگ عفو و گذشت در جامعه مشارکت کنند.

معاون توسعه حل اختلاف استان یزد، با اشاره به راه اندازی پویش «به احترام امام رئوف می‌بخشم» در کشور تصریح کرد: مقرر شده تا در یک تلاش همگانی در کشور تا آنجا که امکان دارد در زمینه جلب رضایت شکات و اولیای دم در احکام قصاص نفس تلاش شود.

وی تلاش اعضای ستاد صبر استان را قابل تقدیر ارزیابی و بیان کرد: فارغ از هر نتیجه‌ای این تلاش اثر گذار در اخذ گذشت و جلب رضایت در ایجاد روحیه همبستگی و نوع دوستی در جامعه مؤثر است.

معاون توسعه حل اختلاف، همچنین مشارکت امامان جمعه و جماعات را در تحقق اهداف خیرمندانه ستاد صبر خواستار شد و گفت: ظرفیت ائمه جمعه و جماعات برای ترغیب و تشویق مردم به بخشش، گذشت و سازش در جامعه بسیار تاثیر گذار است.
انتهای پیام/


برچسب ها: یزد سازش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *