آیت‌الله رئیسی: خوشبختانه با روحیه جهادی مدیران اقدامات جدی در حوزه آب و برق خوزستان صورت گرفته که موجب امیدواری مردم شده است

21:52 - 07 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۵۷۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
آیت‌الله رئیسی: خوشبختانه با روحیه جهادی مدیران اقدامات جدی در حوزه آب و برق خوزستان صورت گرفته که موجب امیدواری مردم شده است
رئیس جمهور در نشستی با مدیران صنعت آب و برق استان خوزستان، گفت: خوشبختانه با روحیه جهادی مدیران اقدامات جدی در حوزه آب و برق خوزستان صورت گرفته که موجب امیدواری مردم شده است.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب و برق استان خوزستان، در نشستی با حضور رئیس جمهور و مدیران صنعت آب و برق استان، بررسی شد.

در این نشست آخرین وضعیت اجرای پروژه آبرسانی غدیر، پروژه فاضلاب اهواز و کارون و همچنین نیروگاه‌های برق خوزستان مورد بررسی قرار گرفت و مدیران صنعت آب و برق استان گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌ها ارائه کردند.

آیت‌الله رئیسی طی سخنانی در این نشست، مسئله آب و فاضلاب و برق را جزو مسائل اولویت‌دار استان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با همت و روحیه جهادی مدیران صنعت آب و برق اقدامات جدی در این حوزه در استان خوزستان صورت گرفته که موجب امیدواری مردم شده است.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت اهتمام مدیران به اجرای بدون اشکال طرح‌ها و تسریع در تکمیل پروژه‌های در حال احداث گفت: دولت نیز در این زمینه به وظایف خود در تخصیص اعتبارات لازم عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: رئیس جمهور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *