رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آیت‌الله رئیسی: دولت مهار تورم را از راه رشد تولید دنبال خواهد کرد

12:48 - 07 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۵۳۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
آیت‌الله رئیسی: دولت مهار تورم را از راه رشد تولید دنبال خواهد کرد
رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت مردمی مهار تورم را از راه رشد تولید دنبال خواهد کرد، خطاب به تولیدکنندگان، صنعتگران و مدیران استان خوزستان، اظهار داشت: در مسیر فعال‌سازی بخش‌های تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل و فعال‌تر شدن واحد‌های تولیدی فعال از حمایت دولت مطمئن باشید.

خبرگزاری میزان - آیت‌الله سید ابراهیم رئیسیt روز پنج‌شنبه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان خوزستان، در مراسم جشن احیای ۱۶۰ واحد صنعتی و تولیدی که در حاشیه دومین نمایشگاه احیاگران واحد‌های اقتصادی در شهر دزفول برگزار شد، این شهر را نماد مقاومت، ایستادگی و احساس مسئولیت دانست و گفت: وقتی شاهدیم در این استان واحد‌های صنعتی و تولیدی راکد و نیمه تعطیل به دست توانای مدیران، متخصصان و مردم این خطه احیا و تولید و اشتغال به جریان افتاده است، بسیار جای خرسندی و شکرگزاری دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه اقتضای سال رشد تولید، کار مضاعف و تلاش بیشتر است، افزود: قابل تحمل نیست در شهر و دیاری که مردان و زنان آن سال‌ها از عزت و شرف این کشور دفاع کرده و افتخار و اقتدار آفریده‌اند، جوانان از بیکاری رنج ببرند. این رنج باید با اتکا به ظرفیت‌های عظیم موجود و نیروی انسانی کارآمد و تحصیل‌کرده به گنج تبدیل شود.

آیت‌الله رئیسی در ادامه با اشاره به اینکه امروز در خوزستان ظرفیت و امکانات کم نداریم و فقط باید این داشته‌ها به شیوه درست به کار گرفته شوند، اظهار کرد: دولت برای رونق تولید و اشتغال آمادگی کامل دارد و در این راستا اولویت در تخصیص تسهیلات با واحد‌های تولیدی راکد و نیمه تعطیل است، چرا که در به سرمایه‌گذاری برای ساخت کارگاه و کارخانه نیازی ندارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه آمار بیکاری در استان خوزستان قابل قبول نیست و رفع آن نیاز به کار جهادی دارد، تأکید کرد: نسبت به استان خوزستان باید دین خود را ادا کنیم و ادای دین ما شناختن و مرتفع ساختن نیاز استان یعنی مشکل اشتغال و بیکاری است.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه دولت مردمی مهار تورم را از راه رشد تولید دنبال خواهد کرد، خطاب به تولیدکنندگان، صنعتگران و مدیران استان، اظهار داشت: در مسیر فعال‌سازی بخش‌های تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل و فعال‌تر شدن واحد‌های تولیدی فعال از حمایت دولت مطمئن باشید.

رئیس جمهور با اشاره به مطالبات و خواسته مردم خوزستان بویژه خانواده معظم شهدا درباره معضل بیکاری تأکید کرد: توقع من از همه همکارانم در دستگاه‌های اجرایی کار جهادی برای حل مشکلات مردم است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *